Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@02:51:47 GMT

دیاباته در دربی نیست !

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۷۸۷

دیاباته در دربی نیست !

به گزارش صدای ایران تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد اما مهاجم ارزشمند این تیم با آسیب دیدگی رو به رو شد.

شیخ دیاباته که در دقایق ابتدایی نیمه اول مصدوم شده بود نتوانست به بازی ادامه بدهد و با درخواست از کادرپزشکی از زمین خارج شد تا نگرانی بزرگی برای هواداران استقلال شکل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته که انگیزه حضور روی نیمکت نداشت مستقیم به رختکن رفت و چهره درهم او نشان می‌داد که مصدومیت بزرگی برای او شکل گرفته است.

بلافاصله پس از بازی فرهاد مجیدی در نشست خبری ابراز امیدواری کرد که دیاباته به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد و اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی کردن آبی پوشان نخواهد داشت. در میکسدزون ورزشگاه اما دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه اعلام کرد آزمایش‌های دقیق وضعیت این بازیکن را مشخص خواهد کرد.


نکته جالب درباره مصدومیت شیخ دیاباته و از دست دادن دربی نود و دوم، غیبت او در مسابقه قبلی برابر پرسپولیس بود که همانند بازی روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و نتوانست برابر سرخپوشان بازی کند.

پس از انجام آزمایش‌های دقیق و بررسی میزان مشخص آسیب دیدگی شیخ دیاباته که از ناحیه چهارسرران صورت گرفته است معلوم شد که مهاجم باارزش این تیم نمی‌تواند برای مسابقه هفته نوزدهم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزاید این تیم را همراهی کند و کادرفنی این تیم باید به دنبال جانشین او باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای البرز استقلال استقلال تهران نفت مسجد سلیمان دیاباته پرسپولیس دربی شیخ دیاباته شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟