Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا یک نوجوان ۱۶ ساله آمریکایی مبتلا به اوتیسم و صرع را به علت تشنج به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد! ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ عصر دیروز پسر 16 ساله آمریکایی به علت حمله صرع و تشنج، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد!

پایگاه خبری "newsweek" در گزارشی نوشت، این نوجوان 16 ساله که به بیماری اوتیسم دچار است، به هنگام حمله صرع و تشنج در حمام رستورانی در شهر "فرسنو" کالیفرنیا احتیاج به کمک و امدادرسانی پیدا می‌کند اما بعد از مدتی با دخالت پلیس این شهر به طرز وحشیانه‌ای دستبند زده شده و به مقر پلیس منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصاویر ضبط شده توسط مادر این نوجوان نشان می‌دهد که پلیس این شهر به طرز وحشیانه‌ای در حال دستبند زدن و هدایت نوجوان به سمت ماشین پلیس است. 

"پونس" مادر این نوجوان در مصاحبه با شبکه‌های خارجی اذعان داشت که پسرش به بیماری صرع و اوتیسم دچار است و هیچ آسیبی به افراد وارد نکرده است بلکه تقاضای کمک از پزشکان و امدادرسانان را داشته که با حمله پلیس مواجه شده است! 

وی در مصاحبه‌های خود تاکید کرد: « مامور پلیس دید که پسرم در حال تشنج است و به‌جای کمک، او را به زمین پرتاب کرده و به او دستبند زد.» 

مادر این نوجوان بهنگام انتقال پسرش به ماشین، ماموران را از بیماری او باخبر کرده است اما آنان هیچ توجهی نکرده‌اند. 

آزادی‌بیان به سبک آمریکا؛ 16 سال زندان برای آتش‌زدن نماد همجنس‌بازان!شکستن سر پیرمرد آمریکایی به جرم خواندن انجیل! + فیلمرفتار وحشیانه پلیس آمریکا با دختر 11 ساله! + فیلمآمریکا| بهانه عجیب پلیس برای دستگیری دختر جوان در متروی لس‌آنجلس+ فیلم

انتهای پیام/

R1545/P/S2,1392/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا طرز وحشیانه ای مادر این نوجوان پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا

دریافت 15 MB کد خبر 6092621

دیگر خبرها

  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید