Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:03:39 GMT

محور دندی – تخت سلیمان در زنجان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۹۰۵

محور دندی – تخت سلیمان در زنجان مسدود شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: به علت وجود کولاک شدید، در حال حاضر محور دندی – تخت سلیمان در زنجان مسدود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و وجود کولاک برخی محورهای استان زنجان تردد به سختی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود کولاک شدید موجب مسدود شدن راه ارتباطی زنجان- دندی- تخت سلیمان شد، خاطرنشان کرد: تا اطلاع رسانی ضروری است هموطنان از این مسیر تردد نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این محور دید کافی وجود نداشته و سطح جاده نیز لغزنده است که از تردد خودروها جلوگیری می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به بارش برف در محورهای زنجان- طارم و تهم – چورزق،ادامه داد: به دلیل وقوع کولاک در این محورها تردد با مشکل مواجه شده است و ضروری است هموطنان برای عبور از محورهای کوهستانی استان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محمدی با اشاره به وقوع کولاک در محور سلطانیه – خدابنده – همدان، بیان داشت: تردد در این محور نیز با رعایت اصولی رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مسیر است.

وی از وجود مه به عنوان پدیده غالب در محور زنجان – بیجار خبرداد و گفت: ضروری است به دلیل کاهش دید افقی در این محور، رانندگان از چراغ مه شکن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به مسدود بودن راه 80 روستای استان زنجان، خاطرنشان کرد: با کمک عوامل راهداری راه های روستایی در حال بازگشایی است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان برضرورت اجتناب مردم از سفرهای غیر ضروری تاکید کرد و گفت: مردم قبل از سفر از وضعیت راه ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حال حاضر تخت سلیمان وجود کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟