Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:31:05 GMT

شورای شهر نباید در برابر متخلفان تسلیم شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۰۰۹

شورای شهر نباید در برابر متخلفان تسلیم شود

فخاری با بیان اینکه شورای شهر نباید در برابر متخلفان تسلیم شود، گفت: اگر مدیران شهری نمی توانند قانون را درست و دقیق اجرا کنند، باید در مسئولیت آنها بازنگری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «الهام فخاری» در جلسه امروز شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه عوارض پارک حاشیه ای گفت: شورای شهر با تصویب برخی قوانین و تبصره ها در برابر متخلفان تسلیم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رسمیت دادن به تخلف متخلفان، مشروعیت دادن به بی قانونی و نقض حقوق عمومی و تخلف است.

 

وی تصریح کرد: با ایجاد موانعی در حاشیه خیابان ها حقوق عمومی جامعه توسط برخی نادیده گرفته می شود به طوری که واحدهای تجاری و اداری برای شهروندان تعیین تکلیف می کنند؛ بنابراین نباید اجازه دهیم واحدهای تجاری و اداری به صورت اختصاصی از حاشیه خیابان بهره برداری کنند و حق عابران ضایع شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورای شهر مسئول و ناظر بر اجرای قانون و حقوق عمومی شهر و شهروندان هستند و نباید این مسئولیت را نادیده بگیریم.

 

فخاری با بیان اینکه شورای شهر نباید در برابر متخلفان تسلیم شود، گفت: اگر مدیر شهری نمی تواند قانون را درست و دقیق اجرا کند، باید در مورد مسئولیت وی بازنگری کنیم.

 

همچنین، زهرا صدر اعظم نوری نیز در این جلسه پیشنهاد داد مراکز تجاری بزرگ برای عارضه های ترافیکی که ایجاد می کنند، عوارض پرداخت کنند.

 

رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران تصریح کرد: مال ها و مراکز تجاری بزرگ و پر تردد که عارضه های ترافیکی، آلودگی هوا و روحی و روانی برای شهروندان ایجاد می کنند، باید طبق آیین نامه ای که در شورا تصویب می شود، عوارض پرداخت کنند.

 

در ادامه، پیشنهاد پرداخت عوارض از سوی مراکز تجاری با 17 رأی در صحن شورای شهر تهران تصویب شد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد فهما خطبه نماز جمعه ایام الله دهه فجر 12 بهمن معامله قرن شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری شهر تهران تصریح شورای شهر تهران مراکز تجاری حقوق عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود