Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر از سوی بسیج جامعه زنان این استان در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

عفت دیابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سمنان، به تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر از سوی بسیج جامعه زنان در سراسر استان پرداخت و اظهار داشت: همه‌ساله در طول ایام دهه فجر برنامه‌های متعدد و متنوعی از سوی بسیج جامعه زنان در سطح استانی و‌ شهرستانی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دهه فجر امسال اجرای بیش از 150 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی از سوی بسیج جامعه زنان استان و‌ شهرستان‌های مختلف این استان در سطح نواحی برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان ازجمله این برنامه‌ها را اجرای برنامه‌ای با عنوان «دختران حاج قاسم» باهدف گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه شهرستان‌های استان عنوان کرد.

دیابی عنوان کرد: برنامه «مادران انقلاب - انقلاب مادران» نیز از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال است که در شهرستان سرخه اجرا می‌شود.

افتتاح طرح‌های عمرانی ‌در دهه فجر امید و نشاط مضاعفی در میان مردم ایلام ایجاد کرده استعملیات اجرایی چهارمین پتروشیمی کرمانشاه در دهه فجر آغاز می‌شودویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه فجر / آمادگی حرم مطهر برای میزبانی از کاروان‌ها و گروه‎های زیارتی

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان برپایی نشست تلویزیونی با عنوان تبیین نقش زنان در گام دوم انقلاب، سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان، نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز، برپایی جشنواره آشپزی، اجرای برنامه‌ای با عنوان «بانوان ملک سلیمانی» در شهرستان دامغان را از دیگر ویژه‌برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

دیابی بر بهره‌گیری از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر و باصلابت‌تر از گام نخست در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام تلاش کرد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه زنان استان سمنان ویژه برنامه اجرا می شود دهه فجر حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت