Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:13:35 GMT

فولاد از دو پنجره نقل و انتفالاتی محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۲۴۲

فولاد از دو پنجره نقل و انتفالاتی محروم شد

کمیته تعیین وضعیت تیم فولاد را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم در پی ماجرای عقد قرارداد با محمد بلبلی اتخاذ شد. بازیکنی که اکنون عضو تیم استقلال است.

 

در خبر سایت فدراسیون فوتبال این چنین آمده است:« در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان ، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین کمیته وضعیت در خصوص الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به عدم مطالبه آن از سوی خواهان مواجه به تکلیفی نمی باشد.»

 

پیش تر آرای این چنینی از سوی فیفا در مورد تیم های ایرانی صادر می شد ودر آخرین رای صادره از سوی فیفا تیم ماشین سازی از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. محمد بلبلی در ابتدای فصل با جدایی از سپیدرود با فولاد قرارداد بست و درادامه بازیکن استقلال شد. این بازیکن به همین بهانه از سوی کمیته تعیین وضعیت با محرومیت 6 ماهه مواجه شد که این محرومیت به 4 ماه تقلیل یافت و اکنون دوران محرومیت او به پایان رسیده است و در حال حاضر مشکلی برای همراهی تیم استقلال در بازی های لیگ برتر ندارد.

 

اینکه چرا این بازیکن در عقد قرارداد با استقلال محرومیتی را متوجه این باشگاه نکرده است به این خاطر است که محمد بلبلی به هنگام عقد قرارداد با استقلال فسخ خود را به این باشگاه ارایه کرد و البته به خاطر شکایت باشگاه سپیدرود از محمد بلبلی به خاطر عدم وفاداری به تعهداتی که نسبت به این باشگاه داشت همان طور که اشاره شد 6 ماه محروم شد که این محرومیت به 4 ماه تقلیل پیدا کرد.

 

در رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت اشاره ای به فرجام خواهی باشگاه فولاد نشده است اما به نظر می رسد این حق برای باشگاه فولاد محفوظ است که به رای صادره معترض شود.

کمیته انضباطی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته انضباطی فولاد خوزستان کمیته تعیین وضعیت عقد قرارداد فولاد خوزستان محمد بلبلی باشگاه فولاد پنجره نقل رای صادره محروم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شامگاه چهارشنبه با تصمیم هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد و بر اساس اعلام رئیس هیئت مدیره استقلال، دیگر در این باشگاه سمتی ندارد. ساعتی پس از این تصمیم هیئت مدیره شایعه عجیبی مطرح شد و این بحث در فضای مجازی پیچید که با توجه به تکمیل نشدن فرایند صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال، اخراج شدن مدیرعامل می‌تواند برای آبی‌ها گران تمام شده و احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای و حذف از لیگ قهرمانان را برایشان به ارمغان بیاورد! البته این شایعه صحت ندارد، چون پیگیری‌های خبر ورزشی و اطلاعاتی که از فدراسیون فوتبال کسب کردیم حکایت از آن دارد که برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعیین ساختار اهمیت دارد و تغییر افراد هیچ خللی در صدور مجوز ایجاد نمی‌کند.

حتی اگر علاوه بر علی خطیر، همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز برکنار شده یا استعفا بدهند اگر مدارک ارائه شده برای دریافت مجوز حرفه‌ای کامل باشد، هیچ شکلی برای تیم متقاضی ایجاد نمی‌شود و برکنار کردن علی خطیر از بابت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال دردسری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه این باشگاه پیرامون موارد دیگری نقص پرونده داشته باشد. طبق برنامه قرار است تکلیف مجوز حرفه‌ای استقلال حداکثر تا پنجم خرداد مشخص شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم