Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی با اشاره به این که ستاد تدبیر خراسان رضوی این ظرفیت را دارد تا به صادرکنندگان استان کمک کند؛ گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی موانع استانی این بخش را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» امروز(13 بهمن) در جمع صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی ترویج سبک زندگی شهید سپهبد سلیمانی ضرورت دارد و این ویژگی سردارسلیمانی که از آبروی خود برای نجات افراد مظلوم هزینه می کرد باید برای مسئولان کشور درس عبرت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که استان ما با توجه به قابلیت‌های خود تا سقف ۵ میلیارد دلارمی‌تواند به کشورهای مختلف صادرات داشته باشد؛ افزود: اعتقاد داریم که اگر کشور در حوزه اقتصاد قوی باشد علاوه بر داشتن امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

 

وی با اشاره به این که در شرایط اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی،۱۱۷ هزار شغل در یک سال گذشته ایجاد شده است؛ ادامه داد: ستاد تدبیر خراسان رضوی این ظرفیت را دارد تا به صادرکنندگان استان کمک کند؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با کمک فعالان اقتصادی بخش صادرات، موانع استانی این بخش را بررسی خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر نماز جمعه دهه فجر معامله قرن فهما مسجد خطبه نماز جمعه ایام الله دهه فجر علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی صادرات ستاد تدبیر خراسان رضوی صادرکنندگان استان کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم

بارش شدید باران در روستای کبوترکوه از توابع شهرستان گناباد استان خراسان رضوی موجب شد تا رودخانه این روستا طغیان کند.

لحظه خروش رودخانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی