Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:18:12 GMT

رونمایی از ترکیب منتخب هفته هجدهم؛ به رنگ نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۴۷۴

رونمایی از ترکیب منتخب هفته هجدهم؛ به رنگ نارنجی

هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و ۲۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. ۱۵ تیم موفق به گلزنی شدند و دروازه‌شان باز شد و تنها تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت بودند که به ترتیب گل نخوردند و گل نزدند. در این هفته پراکندگی بازیکنان حاضر در ترکیب منتخب از تیم‌های بیشتری است.

دروازه‌بان:

حامد فلاح‌زاده (سایپا): دروازه‌بان باتجربه سایپا علی‌رغم گلی که دریافت کرد نمایش بسیار خوبی مقابل نساجی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گلر شمالی در دیار خود بارها مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و اجازه نداد تا پیروزی شیرین تیم ابراهیم صادقی از بین برود.

مدافعان:

سید جلال حسینی (پرسپولیس): مدافع باتجربه سرخپوشان تهرانی در روزی که شجاعِ عصبانی در کنارش بود بازهم به خوبی نقش کاپیتانی‌اش را ایفا کرد و اجازه نداد تعداد گل‌های خورده پرسپولیس از عدد هفت بیشتر شود. سید جلال به پایان راه نمی‌رسد و ضریب اشتباهاتش همچنان پایین است.

سجاد مشکل‌پور (شاهین بوشهر): بازگشت باشکوهی به لیگ برتر داشت و موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند و زمینه‌ساز اولین برد شاهین در لیگ برتر شود. مشکل‌پور پس از بازگشت از ویتنام توانست عملکرد خوبی در شهر قدس داشته باشد.

محمدعلی فرامرزی (شهر خودرو): مدافع کناری تیم شهر خودرو با یک نفوذ عالی گل مهمی را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد. او در کارهای دفاعی نیز اجازه خودنمایی به شاگردان احد شیخ‌لاری نداد تا نشان دهد توانایی بازی در پست دفاع چپ یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

هافبک‌ها:

علی کریمی (استقلال): فرمانده میانه میدان استقلال بازهم در ترکیب تیمش عملکرد بسیار خوبی داشت. کریمی روی گل اول تاثیر گذاشت و در الباقی دقایق هم برنده جنگ‌های میانه میدان و نظم‌دهنده به خط میانی آبی‌پوشان بود. او خیلی زود باقری را در کنار خود از دست داد اما در ۴۵ دقیقه دوم مسعود ریگی را به همراهش دید.

احمد نوراللهی (پرسپولیس): در روز تولدش با یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا یک سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیمش کرد. نوراللهی در این فصل روز بد نداشته و در برابر صنعت نفت نیز خرق عادت نکرد. شماره محبوب سرخپوشان تهرانی به یک وزنه در این تیم تبدیل شده که نبودش می‌تواند ضربه مهلکی به این تیم وارد کند.

محمد محبی (سپاهان): بارها مدافعان و بازیکنان تیم فولاد را اذیت کرد تا نشان دهد محمد محبی‌ای که در تایلند با تیم امید بود؛ تنها یک حادثه و اتفاق بود. محبی یکی از زیباترین گل‌های نیم‌فصل دوم را نیز به ثمر رساند و خیال قلعه‌نویی را بابت پیروزی راحت کرد. محبی همان بازیکنی شده که سپاهان نیاز دارد. سریع و خطرناک.

محمدرضا خلعتبری (شهر خودرو): او تمامی ندارد و مثل روزهای اولش که در لباس ابومسلم خوش می‌درخشید؛ این بار با پیراهن شهر خودرو در ۳۶ سالگی دلبری می‌کند. خلعتبری یک گل سالم زد که مورد قبول واقع نشد. او در نیمه دوم با یک حرکت عالی پایه‌گذار گل دوم شد تا نشان دهد برای تیم سراسیایی فراتر از یک مهره باتجربه است.

سجاد حیدری (شاهین): بازیکن جدید شاهین هم گل زد و هم گل ساخت. در روزی که خیلی‌ها بازی شاهین و پیکان را در شهر قدس ندیدند حیدری یکی از برترین نفرات بود. او گل اول را وارد دروازه آیراپتیان کرد و گل سوم را برای هم تیمی‌اش ارسال کرد.

مهاجمان:

ساسان انصاری (تراکتور): حمزاوی تنها مهاجم گلزن تراکتور مقابل ذوب‌آهن نبود. ساسان انصاری نیز موفق شد با یک ضربه هوشمندانه گل دوم و برتری تیمش را به ثمر برساند. انصاری از ابتدای بازی برابر ذوب تلاش فراوانی را برای زدن گل انجام داد تا شکست مقابل پرسپولیس به دست فراموشی سپرده شود. در پایان نیز این اتفاق رخ داد.

محمدرضا سلیمانی (سایپا): مهاجم بلند قامت تیم سایپا بعد از هفته ها مجددا گلزنی کرد. سلیمانی در دیدار برابر نساجی از روی نقطه پنالتی گل زد و در ادامه یک گل را نیز برای هم‌تیمی خود ارسال کرد تا روی ۲ گل از سه گل تیمش تاثیرگذار باشد. عملکرد او در چند هفته مورد نقد قرار گرفت اما در بهترین زمان ممکن توانست پاسخ این انتقادات را بدهد.

سرمربی:

ابراهیم صادقی (سایپا): بسیار تحت فشار قرار داشت اما توانست نتیجه خوبی را در مازندران به دست بیاورد. سایپا از معدود تیم‌های این فصل بود که موفق شد به حق در مازندران، نساجی را شکست دهد. شاگردان صادقی به خوبی منافذ را بستند و در همان نیمه اول نسخه تیم رضا مهاجری را پیچیدند. حالا این تیم خودروساز تهرانی کمی از پایین جدول خود را جدا کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان محمد محبی باشگاه سایپا احمد نوراللهی سجاد مشکل‌پور ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران شهر خودرو مشهد تراکتورسازی شاهین بوشهر ساسان انصاری حامد فلاح زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان محمد محبی باشگاه سایپا احمد نوراللهی سجاد مشکل پور ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران شهر خودرو مشهد تراکتورسازی شاهین بوشهر ساسان انصاری حامد فلاح زاده باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر سید جلال حسینی تیم فوتبال سپاهان محمد محبی باشگاه سایپا احمد نوراللهی سجاد مشکل پور ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران شهر خودرو مشهد تراکتورسازی شاهین بوشهر ساسان انصاری حامد فلاح زاده ابراهیم صادقی فوتبال ایران ساسان انصاری تا نشان دهد محمد محبی شهر خودرو مشکل پور سید جلال لیگ برتر موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ فرصت خوبی برای کسب پیروزی در لیگ برتر دارند.

طرفداری | دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه اولدترافورد داور: مایکل سالیسبوری ترکیب ابتدایی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | اریکسن، مینو | گارناچو، فرناندز، آنتونی | هویلوند  شفیلدیونایتد : اعلام می شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی