Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید عظیمی، رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: این میزان جابجایی کالا در مدت مشابه سال قبل (سال ۹۷) ۹ میلیون و ۵۸۸ هزار تن بوده است.

او افزود: میزان کالای جابجا شده در قالب ۶۲۳ هزارو ۶۰۰ سفر کامیون و صدور بارنامه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ادامه داد: عمده کالا‌های جابجا شده در این مدت شامل شمش آهن، محمولات معدنی شامل انواع سیمان، کلینکر، سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن و فلدسپات، محمولات نفتی شامل گازوییل، بنزین معمولی و نفت سفید، محمولات کشاورزی شامل گندم، سیب زمینی، چغندرقند و انواع میوه جات بوده است.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیشترین سهم جابجایی از کالا‌ها را سیمان عنوان کرد و یادآور شد: عمده مقاصد بار‌های جابجا شده استان‌های تهران، خوزستان، آذربایجان غربی و خراسان شمالی بوده است.

این مسئول در ادامه تأکید کرد: با توجه به مشکلات عمده‌ای که در بحث صادرات و به ویژه در حمل محمولات معدنی وجود دارد و همچنین با توجه به سایر مشکلات اقتصادی که موجب کاهش تولید کالا‌های عمده می‌شود، این اداره با شناسایی معادن و مراکز عمده کالا توانسته روند حمل کالا حفظ شود.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه حمل و نقل جابجا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد