Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@14:06:59 GMT

کاهش فروش نوکيا

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۵۴۰

کاهش فروش نوکيا

خبرگزاری آریا- بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از HMD Global فروش جهانی برند نوکیا به میزان چشم‌گیری کاهش یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سال گذشته HMD Global گوشی‌های متعددی عرضه کرد که از آن‌ها می‌توان به Nokia 7.2 و پرچمدار این برند یعنی PureView اشاره کرد. اما همیشه عرضه محصولات زیاد به معنای داشتن فروش بالا نیست و آمار سال گذشته میلادی نیز این مسئله را برای نوکیا اثبات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاهش فروش 30 درصدی در 2019 و 40 درصدی در سه‌ماهه چهارم
سرویس تحلیل‌گری که این آمار را در اختیار ما قرار داده اعلام کرده است که نوکیا تنها موفق به فروش جهانی 12.9 میلیون دستگاه از محصولات خود بین ماه‌های ژانویه و دسامبر 2019 شده است. این نتیجه بدین معناست که نوکیا در 12 ماه گذشته کاهش چشم‌گیر 27 درصدی در بخش فروش گوشی‌های هوشمند خود داشته، زیرا این شرکت پیشتر آماری برابر 17.59 میلیون فروش برای خود ثبت کرده است.
شرکت HMD Global سال گذشته وارد بازار آمریکا شد و گوشی‌های مهم مختلفی را در آن عرضه کرد. با این حال، به نظر می‌رسد فقدان عرضه محصولات جدید در چین همراه با رقابت شدیدتری که پیش آمده و تأخیر در برنامه‌های عرضه بعضی از دستگاه‌ها باعث شده تا این شرکت ضرر نسبتا زیادی را متحمل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش فروش نوکیا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام