Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در اردوی کمانداران در کیش از نزدیک در جریان تمرینات تیم ملی ریکرو قرار گرفت. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، صبح امروز غلامرضا شعبانی‌بهار با حضور در اردوی کمانداران در کیش از نزدیک در جریان تمرینات تیم ملی ریکرو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اعضای فدراسیون، کادرفنی و کمانداران، برنامه فدراسیون برای حضور هرچه بهتر در المپیک 2020 را تشریح کرد.

شعبانی‌بهار اظهار داشت: قرار است تیم ریکرو اواخر اسفندماه ضمن برگزاری اردویی در تایلند، در مسابقات کاپ آسیا در این کشور شرکت کند. سپس در اردیبهشت ماه تیم راهی اردوی چین و مسابقات کاپ جهانی در این کشور خواهد شد. در تلاشیم تا یک اردوی برون‌مرزی دیگر نیز در سال آینده و پیش از مسابقات جهانی آلمان برای تیم ریکرو تدارک ببینیم.

وی تاکید کرد: در مسابقات جهانی آلمان که آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک 2020 است، پاداش خیلی خوبی درنظر گرفته‌ایم و هرکدام از تیم‌های مردان و زنان کشورمان به این مهم دست پیدا کنند، فدراسیون پاداش قابل توجهی نیز در نظر گرفته است.

شعبانی‌بهار تصریح کرد: هر کدام از ورزشکاران کشورمان نیز که بتوانند در صورت راهیابی به المپیک، در توکیو مقام کسب کنند، علاوه بر پاداشی که کمیته و وزارت ورزش در نظر گرفته‌اند، یک پاداش ویژه نیز از فدراسیون دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، حقوق ورزشکاران المپیکی که ستاد عالی وزارت ورزش آن را تصویب کرده بود و برای کسب سهمیه میلاد وزیری و مربی ایشان(مجید میررحیمی) به فدراسیون داده شده بود، به حساب شخصی وزیری و میررحیمی هرکدام به مبلغ 30 میلیون تومان واریز شد.

همچنین شعبانی‌بهار صبح امروز جلسه‌ای نیز با اعضای کادرفنی و ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان در کیش داشت و از نزدیک در جریان تمرینات این تیم قرار گرفت و ضمن قدردانی از زحمات آنها ابراز امیدواری کرد که تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2020 خوش بدرخشد و با کسب مدال، دل مردم ایران را شاد کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کمیته پارالمپیک گفت: خداراشکر هماهنگی خوبی بین فدراسیون تیراندازی با کمان و کمیته پارالمپیک وجود دارد و اردوهای بچه‌های پارا به بهترین شکل در کیش در جریان است و امیدواریم این تیم بتواند در پارالمپیک 2020 نتایج درخشانی کسب کند.

شعبانی‌بهار تصریح کرد: این اردوها ادامه خواهد داشت و در تلاشیم با هماهنگی کمیته پارالمپیک، نیازهای کمانداران را برطرف کرده تا آنها بهترین عملکرد خود را در توکیو داشته باشند.

قهرمان تیراندازی با کمان و مدالی که شهید سپهبد قاسم سلیمانی به وی داد+عکسبازگشت کهتری به تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان/ برگزاری جلسه با زهرا نعمتی

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان اردوی کمانداران در کیش کمیته پارالمپیک شعبانی بهار وزارت ورزش قرار گرفت المپیک 2020 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!