Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که هفته گذشته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالبات بازیکنان تیم ملی  تصمیم به کناره گیری از سمت خود کرد، از آن موقع تا الان فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بتواند بخشی از پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی کار به جایی رسید که ناظم الشریعه در جلسه‌ای که روز جمعه در شیراز با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد، لب به شکواییه باز کند و به خاطر پرداخت نشدن پول‌های بازیکنان از فدراسیون فوتبال دلگیر باشد.

بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم فوتسال تراکتور به «رکورد کلوب» جمهوری آذربایجان پیوست

حال پس از پایان آن جلسه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دستور داد که هر چه سریع‌تر مطالبات بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت شود و به همین خاطر امروز  فدراسیون فوتبال موفق شد حدود ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال را پرداخت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که  مابقی پول‌های بازیکنان تیم ملی تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا پرداخت شود تا بازیکنان بتوانند با روحیه بسیار بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

حدود ۴ سال بود که ملی پوشان فوتسال کشورمان نتوانسته بودند پول و پاداش‌های خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کنند. حال با پیگری‌هایی که سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داد بخشی از قرداد‌های بازیکنان امروز پرداخت شد. همین موضوع باعث می‌شود که ملی پوشان با روحیه بالایی در تمرینات حاضر شده تا خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند.

گفتنی است مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان در شهر عشق آباد برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم، با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است ملی پوشان فوتسال کشورمان روز پنجنشبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹ در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ملی عربستان برود.

بیشتر بخوانید: فصل پرفشاری را پشت سر گذاریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال وزارت ورزش مسعود سلطانی فر محمد ناظم الشریعه مطالبات بازیکنان بازیکنان تیم ملی ملی پوشان فوتسال فدراسیون فوتبال جام ملت های آسیا فوتسال کشورمان تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس