Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: نگاه ما از طرح هایی که جوانان در مجمع مشورتی ارائه می دهند توسعه تفکر جوان با تاکید بر شناسایی ظرفیت های استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در مجمع مشورتی جوانان استان اظهار داشت: ایده های این مجمع باید به مرحله اجرا برسد زیرا چه بسا که ایده های بسیاری مطرح می شود اما به مرحله عملیاتی شدن نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با ارائه برنامه آموزشی در حوزه کسب و کار از سوی یکی از اعضای این مجمع افزود: در کشور ما عمدتا فرد چه به دوره آموزشی رغبت داشته باشد یا نه فقط صرفا به دنبال کسب گواهینامه آموزشی است در حالیکه هدف اصلی باید ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی باشد.

شجاعی تصریح کرد: باید حداقل خروجی این مجمع مشورتی ، فکر اجرایی و عملیاتی کردن آن باشد تا بدین طریق تسهیلات لازم را به جوانان ارائه دهیم و حتی قانونی بزاریم که اگر از مسیر آموزش عبور کردند می توانند از تسهیلات بهره مند شوند. وی افزود: ما باید پس از حمایت از جوانان آنان را رها کنیم نه اینکه به کمک های دولتی تکیه داشته باشند زیرا این قانون در اکثر کشورهای دنیا اجرا می شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال حوزه جوانان نیازمند دوره های آموزشی، تخصص و نظارت هستیم، گفت: گواهینامه های آموزشی بسیاری در استان صادر شده اما منطبق با نیازهای هر شهرستان نیست و فرد دوباره در مسیر بیکاری قرار میگیرد لذا برای چنین مواردی نیازمند ارائه طرح هایی همراه با پیوست هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان استاندار بجنورد مجمع مشورتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا