Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از اجرای بیش از 500 عنوان برنامه ورزشی در ایام دهه فجرخبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، کوروش بهادری در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برگزاری لیگ برتر کوراش، مسابقات فوتبال منطقه ای، فوتسال، والیبال از برنامه های شاخصی هستند که در این ایام تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری خاطر نشان کرد: اجرای طرح ملی فجر تا نوروز در تمامی شهرستان ها، همایش طرح سن طلایی های بالای 60 سال از مهمترین عناوین این برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه پنج سالن ورزشی در راز و جرگلان راه اندازی می شود، یادآور شد: مبلغ هشت میلیارد تومان برای ایجاد چهار سالن ورزشی در شهرستان رازوجرگلان تخصیص پیدا کرد، که سالن گرکز نیز به آنها اضافه شد که با اعتبارات استانی و شهرستان ساخته شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کشتی باشگاه های جهان و ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهارکرد: اجرای این مسابقات در این استان سبب شد تا مسئولانی همچون رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی استان بازدید کنند.

وی تصریح کرد: طی این مسابقات وزیر ورزش و جوانان قول اختصاص اعتبار جهت تکمیل سالن هایی ورزشی شش، سه و دو هزار نفری این استان را داد که طی دو تا سه سال آینده تکمیل شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: طی این مسابقات وزیر ورزش و جوانان قول اختصاص اعتبار جهت تکمیل سالن هایی ورزشی شش، سه و دو هزار نفری این استان را داد که طی دو تا سه سال آینده تکمیل شوند.

بهادری با تاکید بر اینکه خراسان شمالی توانایی برگزاری رویدادهای آسیایی و جهانی در حوزه ورزش بانوان را نیز دارد، گفت: به رغم کمبود اعتبارات، این استان توانست دو مسابقه جهانی مذکور را در سطح مورد نظر فدراسیون ها برگزار کند.

وی یادآور شد: خراسان شمالی جزء محدود استان هایی بوده که توانست اعتبارات خانه جوان را جذب کند و خانه های جوان بجنورد، اسفراین و شیروان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل  ورزش وجوانان خراسان شمالی با اشاره به پیشتازی خراسان شمالی در ایجاد خانه های جوان در کشور، گفت: هم اینک شهرستان های بجنورد ، شیروان و اسفراین دارای خانه جوان هستند و این طرح در پنج شهرستان دیگر نیز بین 50 تا 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام‌مسئول با بیان اینکه زمینی به مساحت 2000 متر برای ساخت خوابگاه در مجموعه تختی پیش بینی شده است، گفت: برنامه ریزی ها بر این اساس است که مجموعه به صورت هتل ورزش به بهره برداری برسد  که کسب درآمد پایدار برای مجموعه ورزش داشته باشد.

بهادری کل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان در بخش ورزش را 465 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: از این میزان  220 میلیارد ریال برای سال 98 و 245 میلیارد ریال برای سال 99 در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان شمالی  از ابلاغ 130میلیارد ریال از مجموع اعتبارات منظور شده سفر تیرماه امسال رییس‌جمهوری به بخش ورزش استان خبر داد و افزود: در سفر رییس جمهوری،  بخش ورزش استان هشت مصوبه داشت که 30طرح در قالب این مصوبات تعریف شده است.

وی در‌ پایان گفت: 50میلیارد ریال از این رقم سهم امسال ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد و 60 میلیارد ریال نیز برای سال 99 این مجموعه است و35 میلیارد ریال نیز برای نوسازی ورزشگاه شیروان هزینه می شود که 15 میلیارد ریال آن مربوط به سال جاری و 20 میلیارد ریال برای سال 99 خواهد بود.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش بجنورد ورزش و جوانان خراسان شمالی میلیارد ریال برای سال وزیر ورزش و جوانان مدیرکل ورزش رییس جمهوری برای سال 99 هزار نفری بخش ورزش دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • همایش پیاده‌روی میمند