Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@17:30:05 GMT

برگزاری تمرین سبک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۲۰۹

برگزاری تمرین سبک پرسپولیس

خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (یکشنبه) این تیم، ریکاوری کردند. تاریخ انتشار: 14:29 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۶۰۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان تهران تمرینات خود برای بازی روزپنج شنبه را از امروز (یکشنبه) آغاز کردند. این تمرین با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی از ساعت ۱۲ در زمین پژوهشگاه نفت شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در ابتدا به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی بازی با صنعت نفت آبادان زیر نظر بدنساز به ریکاوری پرداختند. برنامه ریکاوری به دویدن و انجام حرکات کششی اختصاص داشت و بازیکنان پس از آن راهی استخر و سونا شدند.

سایر بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن ابتدا در نیمی از زمین با دروازه‌های کوچک و زیر نظر حمید مطهری به پاسکاری کوتاه و ضربه به دروازه پرداختند. در ادامه هم فوتبال در زمین کوچک در دستور کار بود. دروازه‌بان‌ها هم قبل از حضور در بازی فوتبال برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر داوود فنایی انجام دادند. بخشی از تمرین آن‌ها نیز با توپ‌های تنیس بود.

سرمربی سرخ‌پوشان برای تمرین امروز فشار زیادی به بازیکنان نیاورد و تمرین بعد از حدود ۷۰ دقیقه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: شماره ۸ زننده گل شماره ۸۰۰ پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان