Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:16:35 GMT

کارمند شاکی دفتر رئیسش را آتش زد!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۲۱۳

کارمند شاکی دفتر رئیسش را آتش زد!

کردستان مدیر روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری استان کردستان ضمن تایید خبر آتش‌سوزی در اداره آبفای شهرستان کامیاران اعلام کرد که حال رئیس اداره آبفای کامیاران خوب است و تنها آسیب جزئی دیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ظهر امروز در فضای مجازی خبر آتش‌سوزی ساختمان آبفای شهرستان کامیاران در استان کردستان پخش شد که ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفای استان با تایید این آتش سوزی اظهار کرد: یکی از کارمندان اداره آبفای کامیاران به اتاق ریاست اداره مراجعه کرده و مقداری بنزین همراه خود به اتاق می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارمند بنزین را داخل اتاق می‌ریزد و به دلیل وجود بخاری، بنزین مشتعل شده و رئیس اداره دچار سوختگی جزئی می‌شود.

رئیس روابط عمومی آبفای استان کردستان با بیان اینکه علت حادثه تذکر رئیس به دلیل قصور در انجام امور بوده تصریح کرد که کارمند اداره در این آتش‌سوزی آسیبی ندیده و در بازداشت به سر می‌برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی کارمند آبفای آتش زدن استان کردستان اداره آبفای روابط عمومی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی