Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: فضای مجازی فرصتی است که می‌توان از آن برای فعالیت‌های فرهنگی موثر بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» در کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان با تاکید بر اینکه فضای مجازی فرصتی است که می‌توان از آن برای فعالیت‌های فرهنگی موثر بهره برد، گفت: لازم است هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی با برنامه و طرح وارد فعالیت شد تا نتیجه کار اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت خوب فضای مجازی در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: فضای مجازی در شهرستان‌ها ظرفیت خوبی دارند که قابل بهره برداری بوده و نباید از آن غفلت شود.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کسب و کار فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان در اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه دستاوردهای این حوزه با محوریت کسب و کار است و می‌تواند در رونق کسب و کار در فضای مجازی بسیار موثر باشد.

 

حجت الاسلام انصاری پیرامون برگزاری دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار فرهنگی دیجیتال در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در سیتی سنتر اصفهان تصریح کرد: اصفهان در حوزه هنرهای سنتی و مدرن سرآمد کشور بوده و می‌توان از ظرفیت هنرمندان نیز در این نمایشگاه بهره برد./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر معامله قرن دهه فجر خطبه نماز جمعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فضای مجازی فضای مجازی استان اصفهان کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی