Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:09:10 GMT

برگزاری پویش دریافت یک خاطره از هر رزمنده در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۰۴۱

برگزاری پویش دریافت یک خاطره از هر رزمنده در گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه 9 هزار ساعت مصاحبه با رزمندگان و خانواده های شهدای دفاع مقدس در گیلان انجام شده و در حال پیاده سازی است، تصریح کرد: به زودی پویش «دریافت یک خاطره از هر رزمنده» در گیلان برگزار می شود.

عباس بایرامی،‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به تشکیل کمیته پشتیبانی خیرین مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: فعالیت اجرایی موزه دفاع مقدس گیلان با تشکیل هیئت امنا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کمیته محتوایی موزه دفاع مقدس گیلان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با دعوت از فرهیختگان دانشگاهی فعالیت کمیته مذکور آغاز می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه کمیته فضای سبز موزه دفاع مقدس گیلان با مسئولیت شهرداری رشت تشکیل شده است، بیان کرد: گیلان آخرین استان در ساخت موزه دفاع مقدس است.

بایرامی به تثبیت 10 هکتار زمین برای احداث موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و یادآور شد: 30 عنوان فعالیت بزرگ روی زمین مذکور انجام شده و آماده عملیات اجرایی احداث موزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه 9 هزار ساعت مصاحبه با رزمندگان و خانواده های شهدای دفاع مقدس در گیلان انجام شده و در حال پیاده سازی است، تصریح کرد: به زودی پویش «دریافت یک خاطره از هر رزمنده» در گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن دفاع مقدس موزه دفاع مقدس موزه دفاع مقدس گیلان دفاع مقدس گیلان موزه دفاع مقدس مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود