Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم، مهمترین انتخابات ادوار مجلس تاکنون محسوب می‌شود، گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو مولفه مهم انتخابات دوم اسفندماه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در آئین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که روز یکشنبه در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اشاره به نقش مهم افسران و کارکنان انقلابی ارتش در همراهی با حضرت امام (ره) و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیوستن ارتش به امام(ره) و امت، نشانه ارادت ارتشیان زمان به امام خمینی (ره)، مردم و دین مبین اسلام بود و پیروزی انقلاب را سرعت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، نیروهای مسلح، حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و نسل جوان فرهیخته و آگاه به زمان را جزو گروه‌های مرجع در هدایت سایر آحاد جامعه دانست و افزود: با توجه به اینکه انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین عرصه‌های تعیین سرنوشت کشور محسوب می‌شود، نقش گروه‌های مرجع در هدایت افکار عمومی، رسالتی مهم و سنگین است و چنانچه در ایفای مسئولیت خطیرشان در آگاه‌سازی جامعه نقش خود را به درستی انجام دهند، در پیشگاه الهی سربلند خواهند شد.

 

محمدحسنی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات مجلس یازدهم به دلیل اقتضائات زمانی، اهمیت بیشتری نسبت به انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی دارد، بیان کرد: این انتخابات، اولین انتخابات پس از خروج آمریکای عهدشکن از برجام، اولین انتخابات پس از ترور ناجوانمردانه علمدار جبهه های مقاومت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اولین انتخابات پس از سیلی محکم ایران اسلامی در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا، اولین انتخابات پس از آشوب‌های خیابانی عوامل ضدانقلاب، اولین انتخابات پس از معامله ننگین و ظالمانه قرن است.

 

وی ادامه داد: بنابر ده‌ها دلیل دیگر، این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده و امیدواریم برای دفاع از حیثیت و شرف انقلابی و دینی‌مان، با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان‌زده و خیال باطل دشمنان را نقش بر آب نماییم.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درخصوص انتخاب اصلح نیز عنوان کرد: اگر در انتخابات حضور حداکثری باشد ولی انتخاب آگاهانه و اصلح نداشته باشیم، در این صورت ممکن است نمایندگانی ناکارآمد و کم کار وارد مجلس شوند که نتوانند در مقابل دشمنان مواضعی انقلابی و محکم اتخاذ کنند.

 

محمدحسنی خاطرنشان کرد: لذا وظیفه همه ما بویژه گروه‌های مرجع این است که آگاهی و شناخت مردم را برای انتخاب نمایندگانی شایسته و اصلح بدون جانبداری از جریان‌های حزبی و جناحی افزایش دهیم تا انشاءالله ضمن مشارکت حداکثری با انتخاب اصلح، کلید مجلس یازدهم به نمایندگانی که صلاحیت و شایستگی لازم را داشته باشند تحویل داده شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد مسجد ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل معامله قرن 12 بهمن حجت الاسلام محمد حسنی محمد حسنی ارتش جمهوری اسلامی ارتش رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اولین انتخابات انتخابات مجلس انقلاب اسلامی گروه های مرجع حضور حداکثری مجلس یازدهم انتخاب اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح