Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:30:52 GMT

آسمانی صاف در کشور تا جمعه ۱۸ بهمن

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۱۹۳

آسمانی صاف در کشور تا جمعه ۱۸ بهمن

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور، استان سمنان و شرق سواحل خزر، برف و باران و وزش باد ادامه دارد.

وی تصریح کرد: روز آینده دریای عمان و خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا در اغلب مناطق کشور آسمان صاف است، گفت: روز سه‌شنبه تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور آسمان صاف است، ضمن آنکه فقط در جنوب‌شرق بارش پراکنده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه‌شنبه افزایش دما در نیمه شمالی کشور، اردبیل و غرب سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود و این افزایش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط آذربایجان غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال کردستان خواهیم بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه سامانه بارشی از شمال‌غرب کشور وارد می‌شود و سبب بارش برف و باران در نوار غربی کشور خواهد شد، همچنین بعدازظهر جمعه شاهد کاهش دما و بارش در استان‌های مازندران، اردبیل و گیلان خواهیم بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۹ و صفر درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای ۱۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی بیان کرد: روز آینده در ۲۴ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی پیش بینی می شود درجه خواهد روز آینده کمینه دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان

 

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت