Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در جوابیه اداره کل روابط عمومی و همکاری بین‌المللی بانک کشاوری آمده است: در پاسخ به مطلب منتشره مبنی بر اظهارنظر جناب آقای دکتر احمد توکلی در خصوص اقلام اهدایی به شرکت کنندگان مجمع عمومی بانک، موارد ذیل را برای آگاهی هموطنان عزیز به استحضار می رساند: خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون نسبت به درج این پاسخ اقدام فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- اهدای برخی اقلام و هدایا درجلسات مجمع عمومی سالانه بانک با انگیزه قدردانی از زحمات شرکت کنندگان و حمایت و پشتیبانی آنها از اقدامات به عمل آمده برای تقویت بانک، امری متداول و مرسوم بوده و در سال‌های گذشته مسبوق به سابقه بوده است. انجام اینکار به صورت علنی و با پیشنهاد هیات هماهنگ کننده برگزاری مجمع و بدون هرگونه پنهانکاری و با صدور اسناد متداول و از سرفصل بودجه خاص این امر صورت گرفته است.

۲- حسابرس کل محترم دیوان محاسبات در خصوص این موضوع اواخر آبان از بانک توضیح خواسته و خواهان اقدامات اصلاحی شده است. بانک پاسخ اولیه‌ایی به نامه ایشان داده و موضوع درحال رسیدگی است. چنانچه جمع‌بندی نهایی بر این قرار گیرد که وجه هدایای توزیع شده اعاده شود، اینکار انجام خواهد شد و مدایران بانک آمادگی دارند ضمن پذیرش مسئولیت، از محل منابع شخصی بهای هدایای مذکور را تامین کنند و بر این اساس نیازی به این نیست که دریافت کنندگان هدایا که هیچگاه مطالبه یا چشم داشت یا حتی اطلاع قبلی از اقدام بانک نداشته‌اند هتک حرمت قرار گیرند.

۳- علاوه بر آقای دکتر دژپسند وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در همه ادوار وزرای محترم شرکت کننده، شامل آقای مهندس حجتی وزیر محترم وقت جهاد کشاورزی و همچنین آقایان دکتر کرباسیان و دکتر طیب‌نیا وزرای سابق امور اقتصادی و دارایی هم بزرگوارانه از دریافت هدایای داده شده امتناع کرده‌اند.

۴- بر خلاف تصور القاء شده در نامه جناب اقای توکلی و سایر مطالب درج شده در سایر رسانه‌ها پیرامون این موضوع مدیران بانک کشاورزی به ویژه در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ اقدامات موثری در زمینه کاهش هزینه‌های غیر ضرور و از جمله محدود کردن خرید هدایا، پرهیز از انتشار سررسید و کاهش معنی دار هزینه‌های تبلیغاتی انجام دادده و در آینده هم این روند را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 481910 برچسب‌ها بانک کشاورزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک کشاورزی بانک کشاورزی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف