Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری نمایشگاه انقلاب در بیش از 4000 مدرسه‌ کشور خبر داد و گفت: نسل چهارمی‌های انقلاب، انقلاب اسلامی را در قالب نمایشگاه‌ها روایت می‌کنند. به گزارش ایکنا از ایلام، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امروز 13 بهمن ماه، اظهار کرد: امسال هشتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس برگزار می‌شود که در بیش از 4000 مدرسه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این نمایشگاه‌ها دانش‌آموزان یعنی نسل چهارمی‌های انقلاب، انقلاب اسلامی را در قالب نمایشگاه‌ها روایت می‌کنند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه این گونه کار کردن دانش‌آموزان برای ما شیرین است، اضافه کرد: این کار بیانیه گام دوم انقلاب را برای ما تداعی می‌کند، آنجا  که مقام معظم رهبری مخاطب اصلی بیانیه را دانش‌اموزان و نوجوانان و جوانان قرار می‌دهد.
تاریخی ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها زمینه مناسبی برای بنیانگذاری تمدن نوین اسلامی باشد.
به گزارش ایکنا، امروز دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش از نمایشگاه انقلاب در هنرستان فاطمیه‌ شهر ایلام بازدید کرد و پای صحبت دانش‌آموزان نشست. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی انجمن اسلامی دهه فجر قرآن دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نمایشگاه انقلاب بیش از 4000 مدرسه نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است