Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:50:38 GMT

استارت پرسپولیسی‌ها برای دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۵۱۴

سرخپوشان ایران تمرینات خود برای بازی روزپنج شنبه را از امروز آغاز کردند. این تمرین با صحبت‌های  یحیی گل محمدی  از ساعت ۱۲ در زمین پژوهشگاه نفت شروع شد. بازیکنان در ابتدا به ۲ گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی بازی با صنعت نفت آبادان زیر نظر بدنساز به ریکاوری پرداختند. برنامه ریکاوری به دویدن و انجام حرکات کششی اختصاص داشت و بازیکنان پس از آن راهی استخر و سونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی-سایر بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن ابتدا در نیمی از زمین با دروازه‌های کوچک و زیر نظر حمید مطهری به پاسکاری کوتاه و ضربه به دروازه پرداختند. در ادامه هم فوتبال در زمین کوچک در دستور کار بود.

دروازه بان‌ها هم قبل از حضور در بازی فوتبال برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر داوود فنایی انجام دادند. بخشی از تمرین آن‌ها نیز با توپ‌های تنیس بود.

سرمربی سرخپوشان برای تمرین امروز فشار زیادی به بازیکنان نیاورد و تمرین بعد از حدود ۷۰ دقیقه به پایان رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی استقلال ایران فوتبال پرسپولیس نفت سرخپوشان ایران تمرینات زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد