Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا می‌گوید قهرمانی در اروپا نقطه اوج سالهای حضور او در منچسترسیتی خواهد بود و اگر سیتیزن‌ها نتوانند قهرمان چمپیونزلیگ شوند این دوره برایشان با ناکامی ثبت خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید می‌خواهد با تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید میراثش در این تیم بستگی به فتح چمپیونزلیگ خواهد داشت. این در حالی است که سیتی در دوران هدایت او تا کنون نتوانسته از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها جلوتر برود.

گورادیولا اذعان دارد که اگر نتواند با سیتی به قهرمانی اروپا برسد کارنامه چند ساله‌اش در این تیم به عنوان یک کارنامه ناکام ارزیابی خواهد شد. گواردیولا از سال ۲۰۱۶ که به اتحاد آمده و سکان هدایت سیتی را بدست گرفته تا کنون پنج جام بدست آورده که دو مورد از آنها جام قهرمانی لیگ برتر بوده است.

گورادیولا در این باره گفت:” ما را نه بر اساس سبک بازی‌مان بلکه بر اساس جامهایی که می‌بریم ارزیابی خواهند کرد. این واقعیت است. به همین سادگی. برای همین است که من اگر در دوران پایانی حضورم در این تیم نتوانم قهرمان اروپا بشوم کارنامه‌ام در سیتی را ناکام ارزیابی خواهند کرد و خودم این را می‌دانم”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” ولی من از کار کردن با بازیکنانم لذت می‌برم و بازیکنانم همچنان در بازی‌های زیادی به پیروزی می‌رسند. همین پیروزی‌ها است که به یک تیم کمک می‌کند جام فتح کند و ما معتقدیم که می‌توانیم اینطور بازی کنیم و موفق شویم. باید تا آخر صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود”.

گواردیولا با بارسلونا دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی منچستر سیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم

62 سال از دومین و آخرین قهرمانی اروپایی بنفیکا گذشت.

دانلود (10.4MB)

دیگر خبرها

  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس