Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اداره کل دامپزشکی قم در اطلاعیه ای اعلام کرد:با توجه به قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،حمل و نقل ،تردد و کشتار دام های بدون پلاک بارکددار (طرح هویت‌گذاری دام زنده) و فاقد گواهی حمل از دامپزشکی شهرستان مبدا  بین استان ها از تاریخ پانزدهم بهمن امسال ممنوع شده و در صورت مشاهده به مراجع قضایی ارجاع داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای طرح هویتی دام از سوی هیئت دولت برای کسب آمار و اطلاعات دقیق از تعداد دام‌های کشور، جلوگیری از قاچاق، نظارت‌های بهداشتی، صادرات و واردات دام و سیاست گذاری‌های کلان ابلاغ شده‌است.


 پلاک هویتی یک کد ۱۵ رقمی بوده و دامداران می‌توانند نسبت به نصب این پلاک از طریق اتحادیه‌ها و تعاونی‌های دامداران اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است