Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از دهه فجر ۹۹ طرح عمرانی،خدماتی و اشتغالزایی در استان به بهره‌برداری رسید و با کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای قاینات یک هزار و ۴۲۱ روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در دومین روز از دهه فجر کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به 17 روستای قاینات با حضور استاندار به زمین خورد تا یک هزار و 421 خانوار ساکن در این 17 روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: این پروژه در قالب اجرای 95 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک ایستگاه CGS، احداث 2 ایستگاه تقلیل فشار، احداث 2 ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب 1280 علمک با اعتباری به رقم 260 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد| 28 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد87 طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی همزمان با سفر رئیس‌ جمهور به اردبیل افتتاح می‌شودعملیات اجرایی 87 طرح عمرانی و تولیدی اردبیل با اشتغال 6000 نفری آغاز شد

استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به قاینات با مادر شهید سید محمدعلی ریاحی دیدار کرد. این شهید سرافراز در تاریخ 22 آذر 57 در راهپیمایی علیه رژیم ستم شاهی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

استاندار در مراسم افتتاح طرح‌های آبخیزداری شهرستان قاینات اظهار داشت: خراسان جنوبی دوران خشکسالی 20 ساله را طی کرده و در این مدت کشاورزان و باغداران متضرر شدند و در دو سال گذشته عنایت خداوند شامل حال مردم و استان ما شده و بارش‌های بی‌نظیری داشتیم که طبق گزارش‌ها در 50 سال گذشته این میزان بارش برف را نداشتیم.

بهره‌برداری از 100 پروژه آبخیزداری استان در دهه فجر

معتمدیان  با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی پهناور است که تبخیر آب در آن زیاد بوده و یکی از مهم‌ترین روش‌های استفاده بهینه از بارش‌ها و سیلاب‌ها برای جلوگیری از تخریب، مهار آنها است افزود: این بارش‌ها نویدبخش سال‌های خوبی برای کشاورزان است و امیدواریم بتوانیم جبران خسارات گذشته را داشته باشیم و با برنامه‌هایی که در یک سال قبل در مناطق کمتر برخوردار و مناطق روستایی اجرا شده برکات خوبی بدست آمده و طرح‌های آبخیزداری خوبی انجام شده که آثار خود را در سفره مردم نشان می‌دهد.

وی  بیان کرد: در تاریخ خراسان جنوبی سابقه نداشته که امروز 35 میلیارد تومان با همتی که همکاران در منابع طبیعی انجام دادند جذب کردیم و 15 مهرماه امسال با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور 100 پروژه آبخیزداری در سطح استان گلنگ‌زنی شد و امروز نیز در ایام دهه فجر 100 پروژه‌ای را که آغاز کردیم به بهره‌برداری خواهیم رساند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: فاز دوم هم ایجاد 100 پروژه آبخیزداری در سطح استان را رقم می‌زنیم که 30 میلیارد تومان قول گرفته‌ایم تا با احداث این پروژه‌ها کمک قابل توجهی به کشاورزان داشته باشیم.

99 طرح عمرانی، خدماتی واشتغالزایی در استان به بهره‌برداری رسید

معتمدیان افزود: هرجایی که در استان بند خاکی ایجاد شده قنات زیردستی احیا و موجب شادمانی مردم روستاها شد و یکی از مهمترین عوامل توسعه بخش کشاورزی تامین آب است که با این روند امیدواریم شاهد شکوفایی بخش کشاورزی و رونق تولید و محصولات کشاورزی در سطح استان باشیم.

وی اظهار داشت: شهرستان قاینات از قطب‌های کشاورزی استان است که امیدواریم با پروژه‌ها و برنامه‌هایی که دولت دوازدهم در این استان با حمایت حداکثری انجام داده و با وجود مشکلاتی که دولت و نظام دارند و ظالمانه‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت علیه جمهوری اسلامی‌ انجام شده آماده‌باش و اتخاذ تدابیری لازم باعث شود که روند توسعه و پیشرفت و آبادانی سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز در دومین روز از دهه فجر 99 طرح عمرانی، خدماتی واشتغالزا به بهره‌برداری رسید که از این تعداد  45 طرح در شهرستان طبس، 18 طرح در شهرستان زیرکوه، 15 طرح در شهرستان خوسف، 9 طرح در شهرستان نهبندان، 3 طرح در شهرستان فردوس، 3 طرح در شهرستان بشرویه و 3 طرح در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید که در مجموع برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 23 میلیارد و 276 میلیون تومان هزینه شد.

2000 واحد مسکن محرومین در استان با حضور دکتر نوبخت بهره‌برداری می‌شود

استاندار خراسان جنوبی همچنین از روند اجرای پروژه مسکن محرومین در روستاها ی شهرستان قاینات بازدید کرد. 

معتمدیان در حاشیه این بازدید گفت:  از مجموع 5 هزار واحد مسکن محرومین که در تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد 620 واحد سهم شهرستان قاینات است که 100 درصد عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: از 620 واحد مسکن محرومین شهرستان قاینات 12 واحد در روستای سینیدر در دست ساخت است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. 

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مجموع 10 هزار واحد مسکونی محرومین که مصوبه سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بود 2000 واحد در دهه فجر امسال و با حضور دکتر نوبخت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/254/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دومین روز از دهه فجر استاندار خراسان جنوبی بهره برداری رسید واحد مسکن محرومین پروژه آبخیزداری شهرستان قاینات بهره برداری بهره برداری طرح در شهرستان سطح استان طرح عمرانی بخش کشاورزی سال گذشته بارش ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید