Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@13:45:08 GMT

کدام شرکت‌ها فعالیت خود در چین را متوقف کردند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۰۷۲

کدام شرکت‌ها فعالیت خود در چین را متوقف کردند؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، دیزنی، تسلا، وال‌مارت و بسیاری از شرکت‌های دیگری که برای خود جایگاه مهمی در چین دارند اعلام کردند در واکنش به اپیدمی ویروس کرونا فعالیت‌های خود در این کشور را تعلیق کرده‌اند.

دولت‌های محلی چین تعطیلی اجباری نوروزی کارخانجات را از ۳۱ ژانویه تا ۹ فوریه تمدید کرده‌اند، که این بر کار شرکت‌های آمریکایی فعال در چین، از وال‌مارت گرفته تا تسلا، تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت دیزنی تفریحگاه خود در شانگهای را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

کوکا کولا دفاتر خود در چین را تعطیل کرد. مک‌دونالد اعلام کرد که صدها فروشگاه خود در استان هوبی را تعطیل کرده است. استارباکس تقریباً نیمی از فروشگاه‌های خود در چین را بست.

فورد موتور از کارکنان خود در چین خواست تا ۷ فوریه از خانه کارهای شرکت را انجام دهند. تویوتا تا ۹ فوریه کارخانه‌های خود در چین را تعطیل نگاه می‌دارد. جنرال موتورز اعلام کرد فعلاً برای مسافرت کارکنان خود به ووهان چین محدودیت قرار داده است. فیات کرایسلر هم برای کارکنان خود محدودیت مسافرت به چین وضع کرده است. شرکت تسلا اعلام کرد کارخانه جدید خود در چین را یک هفته دیگر بسته نگاه خواهد داشت.

اپل اعلام کرد تمام دفاتر، فروشگاه‌ها و مراکز ارتباطی خود در چین را تا ۹ فوریه تعطیل می‌کند. گوگل اعلام کرد تمام دفاتر خود در چین را موقتاً می‌بندد و برای کارکنان محدودیت مسافرتی به چین وضع می‌کند. مایکروسافت اعلام کرد کارکنان این شرکت در چین باید تا ۹ فوریه کارها را از منزل انجام دهند. آمازون هم برای کارکنان خود محدودیت مسافرتی به چین وضع کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس چین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟