Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:13:26 GMT

جوکوویچ فاتح تنیس آزاد استرالیا شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۱۴۲

جوکوویچ فاتح تنیس آزاد استرالیا شد + عکس

نوواک جوکوویچ با غلبه بر تنیسور اتریشی فاتح مسابقات تنیس آزاد استرالیا شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدار فینال صد و هشتمین دوره مسابقات تنیس گرنداسلم استرالیا، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، دومینیک تیم اتریشی، نفر پنجم تنیس جهان مقابل نوواک جوکوویچ صربستانی، نفر دوم تنیس جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ 32 ساله که برای رسیدن به این مرحله راجر فدرر سوئیسی را از پیش‌ برداشته و برای هشتمین بار به دیدار فینال تنیس آزاد استرالیا رسیده بود، در رقابت امروز با نتیجه 3 بر 2 حریف 26 ساله‌اش را شکست داد و هفدهمین عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات گرنداسلم را کسب کرد. این پیروزی همچنین هشتمین گرنداسلم استرالیا را نیز به نام جوکوویچ ثبت کرد.

نوواک جوکوویچ با امتیازهای 6 بر 4، 4 بر 6، 2 بر 6، 6 بر 3 و 6 بر 4 موفق شد حریف اتریشی‌اش را شکست دهد.

تنیسور آمریکایی فاتح اولین گرنداسلم فصل در بخش زنان شد

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نواک جوکوویچ تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس تنیس تنیس آزاد استرالیا نوواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد