Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:39:47 GMT

برگزاری رویداد کارآفرینی سامیت ۲۰۲۰ از ۲۴ بهمن

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۳۵۶

برگزاری رویداد کارآفرینی سامیت ۲۰۲۰ از ۲۴ بهمن

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس از برگزاری رویداد "پردیس سامیت ۲۰۲۰" در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی عظیمیان در نشستی خبری مرکز شتابدهی نوآوری را بازوی اجرایی برای حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور دانست و افزود:  سال ۹۳ این مرکز توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی و مسئولیت آن به پارک فناوری پردیس واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترویج فرهنگ کارآفرینی و کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار دو هدف اصلی مرکز شتابدهی نوآوری است.

وی با بیان اینکه از زمان فعالیت مرکز شتابدهی نوآوری تا به امروز، حدود ۵۵ شتابدهنده با کمک این مرکز ایجاد شده و در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: این مرکز از شتابدهنده‌هایی که تاییدیه مرکز را داشته باشند، حمایت می‌کند. اعطای تسهیلاتی برای تامین فضا از جمله حمایت‌های مادی این مرکز است.

در این نشست سید داود متولی، دبیر اجرایی پردیس سامیت ۲۰۲۰  نیز گفت: از اواخر سال ۹۵ ایده ایجاد رویدادی که باعث آشنایی و هم‌افزایی بین بازیگران شود، ارائه و تصمیم به برگزاری رویداد "پردیس سامیت" گرفته شد که در ابتدا عنوان آن "دورهمی استارتاپی پردیس" بود و در حال حاضر این رویداد با عنوان "پردیس سامیت" با هدف اشتراک، هم‌افزایی، آموزش و ایجاد سرگرمی برای شرکت‌کنندگان در آن برگزار می‌شود.

وی اولین رویداد این برنامه را در آذر ماه سال ۹۷ دانست و خاطر نشان کرد: پردیس سامیت ۲۰۱۸ مختص برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و پردیس سامیت سال ۲۰۱۹ مختص مدیران شتابدهنده‌ها بود. اما در پردیس سامیت ۲۰۲۰، پذیرای برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و همچنین مدیران شتابدهندها، به صورت توامان هستیم.

متولی، برگزاری رویداد "پردیس سامیت" به صورت بین‌المللی را از برنامه‌های این رویداد ذکر کرد و یادآور شد: در همین راستا امسال "مندیپ اوبرایان" رئیس دفتر یونیسف ایران در سخنرانی روز افتتاح حضور خواهد داشت.

دبیر پردیس سامیت ۲۰۲۰ از معرفی برترین برگزارکنندگان رویداد در سال ۹۸ خبر داد و گفت: بعد از چند سال حمایت از برگزاری رویداد کارآفرینی کشور به این نتیجه رسیدیم که زمان آن است که رویدادها از لحاظ کیفیت نیز ارتقا پیدا کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم یک نظرسنجی صرفاً «درباره رویدادهایی که مورد تایید مرکز شتابدهی نوآوری» است، صورت دهیم. نتایج این نظرسنجی به مرکز شتابدهی نوآوری و به برگزارکنندگان رویداد در جهت ارتقای کیفیت کمک خواهد کرد.

متولی، برگزاری پنل ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های این رویداد دانست و ادامه داد: در این پنل ضمن هم‌اندیشی و هم‌نشینی فعالان این حوزه، چالش‌های فعالیت بانوان در زیست‌بوم نوآوری و فناوری بررسی شده و تلاش می‌شود تا راهکارهایی برای تسهیل و افزایش سطح فعالیت بانوان ارائه شود.

به گفته وی، این رویداد در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شتاب دهنده پارک فناوری پردیس برگزارکنندگان رویداد مرکز شتابدهی نوآوری برگزاری رویداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان