Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:53:31 GMT

آیا پرسپولیس با 7 برد قهرمان می‌شود؟ (گزارش)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۴۳۲

آیا پرسپولیس با 7 برد قهرمان می‌شود؟ (گزارش)

تیم پرسپولیس در پایان هفته هجدهم 40 امتیاز کسب کرده و با ثبت 7 پیروزی دیگر، از حد نصاب قهرمانی در لیگ ایران نیز عبور خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سرخپوش پایتخت که پنجمین فصل متوالی، مدعی جدی عنوان قهرمانی است، یک برد دیگر نیز به دست آورد تا در پایان هفته هجدهم، صدرنشین بلامنازع لیگ برتر باشد. آن ها 5 امتیاز تا سپاهان فاصله دارند و نکته جالب این که در سه هفته ابتدایی، دو تیم مدعی را شکست دادند و حالا سه هفته جهنمی را برابر استقلال، سپاهان و شهرخودرو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* شمارش معکوس؛ 7 برد تا قهرمانی؟

 

هنوز 12 هفته تا پایان لیگ هجدهم باقی مانده و تعیین قهرمان از کار آسان و عقلانی نیست. اما باتوجه به استاندارد یک تیم قهرمان (2 امتیاز در هر بازی) و همچنین رعایت آن در لیگ برتر ایران، می‌توان پیش بینی کرد که پرسپولیس در صورت کسب 7 پیروزی دیگر، به مقام قهرمانی خواهد رسید. سرخ ها اگر بتوانند 7 برد به دست آورند، 61 امتیازی خواهند شد.

 

یک نکته جالب این است که نایب قهرمانان لیگ 16 تیمی ایران، هیچگاه از 58 امتیاز بیشتر نگرفته‌اند و حتی در چند دوره نیز در حوالی 55-56 امتیاز کار خود را تمام کرده‌اند. یعنی اگر شاگردان یحیی گل محمدی خوش شانس باشند، با 6 برد نیز جام را بالای سر خواهند برد ولی باتوجه به فشردگی رقابت در کورس قهرمانی و حضور مدعیان پرتعداد، بعید است یکی از تیم های سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو به 58-59 نرسند.

 

* در انتظار عملکرد مثل نیم فصل اول

 

پرسپولیس در نیم فصل اول شروع خوبی نداشت و برابر سه تیم مدعی شهرخودرو، تراکتور و سپاهان شکست خورد اما شاگردان کالدرون در ادامه به فرم خوبی رسیدند و توانستند با صدرنشینی به کار خود در نیم فصل اول خاتمه دهند. حالا اگر قرمزها در ادامه لیگ همچون نیم فصل اول عمل کنند، باید 8 برد و یک تساوی به دست بیاورند.

 

در این صورت آن ها 65 امتیازی خواهند شد و با ثبت رکوردی جالب با یک مربی ایرانی، جام را بالای سر خواهند برد.

 

 

* فرار از تاریخی‌گری!

 

این حدس و گمان ها همگی در شرایطی است که دیگر تیم های مدعی همچون دوره های قبل عمل کنند اما امکان دارد سپاهان، استقلال و... به روند خوب خود ادامه دهند و دچار لغزش نشوند تا در پایان فصل، چند تیم 60 امتیازی را شاهد باشیم! بنابراین هواداران پرسپولیس و همچنین دیگر تیم ها نباید به یک الگوی خاص در امتیازگیری دلخوش باشند چرا که هر فصل امکان دارد رکوردهای جدید از راه برسند.

 

از طرف دیگر پرسپولیسی ها نباید روی بازی های خاص سرمایه گذاری کنند و از خیر پیروزی در مقابل تیم های مدعی بگذرند. چرا که شکست در دربی یا باخت مقابل سپاهان، می‌تواند شیرازه یک تیم را از هم بپاشاند و منجر شود روند تیم ها دستخوش تغییر و تحولات بشود. بنابراین برای شناسایی تیم قهرمان، باید تا پایان لیگ منتظر ماند؛ همچنین باید رفتار تیم ها در نتیجه گیری را نیز دنبال و بررسی کرد که آیا در راه الگوهای قبلی گام برمی‌دارند یا علیه تاریخی‌گری خواهند بود.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نیم فصل اول تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان