Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تایید شناسایی و بستری شدن یک فرد مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان فارابی، گفت: تا زمانی که جواب آزمایش این فرد از آزمایشگاه ویروس شناسی تهران به دست ما نرسد، هیچ اظهارنظری نمی توانیم راجع به بیماری این فرد کنیم، اما به مردم اطمینان می دهیم که تمام اخبار را بدون هیچ کم و کاستی در اختیارشان قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش نجیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این فرد ۲۷ ساله که کارمند فرودگاه اصفهان است، شب گذشته (شنبه ۱۲ بهمن) با علائم مشترک این بیماری با بیماری های مشابه حاد تنفسی مثل تب و سرفه در بیمارستان فارابی بستری شد.

وی با بیان اینکه این فرد هم علائم بیماری را داشته و هم سابقه تماس با گردشگران چینی را داشته است، گفت: به خاطر احتیاط و رعایت تمام موارد پیشگیری از شیوع بیماری، این فرد فعلاً تحت مراقبت است، تا زمانی که جواب آزمایش او به دست ما برسد.

نجیمی با اشاره به ارسال جواب آزمایش این فرد مشکوک به ابتلاء به کرونا به آزمایشگاه ویروس شناسی تهران، تصریح کرد: تشخیص و ارسال جواب آزمایش این فرد مشکوک به ابتلاء به کرونا زمان مشخصی ندارد، اما تا زمانی که جواب آزمایش به دست ما نرسد هیچ اظهارنظری نمی توانیم راجع به بیماری این فرد کنیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین شناسایی یک فرد مشکوک به ابتلاء به کرونا در بیمارستان خورشید اصفهان را نیز تکذیب کرد و گفت: فردی که گفته می شد در بیمارستان خورشید به دلیل کرونا بستری شده، حتی مشکوک به این بیماری نبود، این درحالی است که هم اکنون تنها همین یک فرد مشکوک به ابتلاء به بیماری کرونا در اصفهان شناسایی شده و موارد دیگر را تکذیب می کنیم.

وی در پاسخ به نگرانی شهروندان از شیوع این بیماری در اصفهان، اعلام کرد: مرجع ذی صلاح برای اعلام این بیماری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سخنگو روابط عمومی دانشگاه است، بنابراین از مردم می خواهیم بدون هیچ نگرانی، تنها اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کرده و به شایعات توجهی نکنند.

نجیمی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تمام اخبار را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار مردم قرار می دهد و هر خبری را کامل و بدون هیچ سانسور به اطلاع مردم خواهد رساند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به پذیرش مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در بیمارستان های فارابی و امین اصفهان، خاطرنشان کرد: علائم بیماری کرونای جدید با خیلی از بیماری‌های دیگر حاد تنفسی مشترک است و نمی‌توان هر بیماری را که دچار علائم تب و سرفه و عطسه است به عنوان مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داد. بنابراین موارد مشکوک تنها پس از تأیید علائم بالینی و نیز سابقه تماس فرد قابل بررسی است و تشخیص قطعی نیز فقط پس از تأیید آزمایشگاه ویروس شناسی امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روابط عمومی دانشگاه کرونا در بیمارستان بیماری کرونا یک فرد مشکوک دست ما بدون هیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟