Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یک شنبه طی مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام احمد حمیدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب و از خدمات حجت الاسلام قدوسی در این مسئولیت قدردانی شد.

این تغییر و تحول در شهرداری تبریز در حالی به صورت اتفاقی و غیرقابل پیش بینی انجام شد که حجت الاسلام حمیدی همزمان به عنوان معاون فرهنگی شهردار تبریز نیز مشغول به فعالیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار تبریز در جلسه تودیع و معارفه گفت: برخی از وظایف شهرداری‌ها در قانون، پرداخت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که دیگر حوزه‌ها نیز به نوعی مرتبط با این بخش هستند ولی توجه به فرهنگ می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش دهد.

رسول موسایی با بیان اینکه مأموریت شهرداری در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عین قانون است، ابراز داشت: بسیاری از حوزه‌های شهری نیازمند فرهنگ سازی هستند و می‌توانند از حوزه فرهنگ و آموزش شهروندی بهره ببرند.

موسایی تصریح کرد: فرد مورد نظر ما برای این سازمان کسی است که در این حوزه صاحب نظر باشد و لطافت و ظرافت فرهنگ و هنر را درک کند.

وی ابراز داشت: کار در سازمان، سرمایه‌گذاری برای آینده شهر و شهروندان است. مأموریت ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی دقیقاً عین آن چیزی است که قانون مشخص کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تودیع و معارفه شهرداری فرهنگ سازی فرهنگی و اجتماعی مراسم تودیع و معارفه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اجتماعی و ورزشی حجت الاسلام حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اعلام آماده‌باش در شهرداری اهواز، آتش‌نشانی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در آمادگی کامل قرار دارد.

کوروش سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی خوزستان و با اعلام شهردار اهواز، تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی در کنار وظایف ذاتی خود که همواره در حالت آماده‌باش برای هرگونه اتفاق است، برای بارندگی پیش‌رو نیز نیروی انسانی، پمپ‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت آماده قرار داده است تا به محض نیاز از آن‌ها استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بهشت‌آباد را بر عهده دارد، با این حال در صورتی که در منطقه دیگری نیاز به کمک باشد این آمادگی وجود دارد که با حضور در منطقه کمک لازم در راستای رفع آب‌های سطحی توسط کارکنان آتش‌نشانی صورت گیرد.

کد خبر 750042

دیگر خبرها

  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر