Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر است. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های سپاه در دهه فجر اظهار داشت: محرومیت‌زدایی در اولویت این برنامه‌ها قرار دارد و سپاه کمر همت برای خدمت به مردم بسته و هیچگاه کوتاه نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح 60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی استان خبرداد و عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، بر‌پایی میز خدمت در مساجد استان، برگزاری جشنواره سرود استانی بسیج و نورافشانی در شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌های است.

جلیلیان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در 22 بهمن امسال و انتخابات مجلس سبب ناامیدی دشمن می‌شود گفت: با توجه به اینکه دشمن در برابر ایران احساس شکست می‌کند به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

20 طرح اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران در استان خراسان شمالی دهه فجر افتتاح می‌شوداستاندار فارس: دستگاه‌هایی که پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی نکرده‌اند بازخواست می‌شوند70 درصد طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان گیلان اجرایی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در انتخابات گذشته 61 درصد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند و این نشانگر این است که این ملت پای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری در انتخابات هیمنه دشمنان را در هم خواهد شکست افزود: براساس بیانات مقام معظم رهبری حتی اگر کسی نارضایتی‌هایی هم دارد برای اعتباربخشیدن به کشور باید در انتخابات شرکت کند.

جلیلیان به طرح سازش ترامپ درباره معرفی قدس به عنوان معامله ننگین قرن اشاره کرد و گفت: این طرح در واقع پیش از متولد شدن مرده است و محکوم به شکست است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ترامپ بسیار شتابزده و نسنجیده است بیان کرد: همانطور که اقدام شتاب‌زده ترامپ در ترور سردار شهید سلیمانی سبب شد خون این سردار در رگ‌های تمام مسلمانان جهان به خروش درآید در این طرح نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل