Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@04:53:18 GMT

لیست باشگاه های بولینگ بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۱۷۵

لیست باشگاه های بولینگ بندرعباس

به سراغ باشگاه های بولینگ در بندرعباس رفته ایم.

در این مطلب، که مربوط به معرفی باشگاه های بولینگ بندرعباس و شهرستان های کشور است، لیست باشگاه های بولینگ شهر بندرعباس به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم. 

باشگاه های بولینگ بندرعباس باشگاه شماره تلفن تماس آدرس لوکشین ریتینگ بولینگ توسکا 09333284440

بندرعباس، کوی خلیج فارس

4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
4 بولینگ ستاره شب 07632232260

بندرعباس، بلوار آیت الله طالقانی

3.9

کلمات کلیدی: باشگاه بولینگ اهواز، Bowling Bandar Abbas

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: باشگاه بولینگبولینگباشگاه های ورزشی بندرعباس دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر لیست باشگاه های بولینگ همدانلیست باشگاه های بولینگ بندرعباسلیست سالن های ورزشی قزوینلیست سالن های ورزشی بندرعباسلیست باشگاه های بولینگ قشمخلاصه بازی یوونتوس 3-0 فیورنتینا (سری آ ایتالیا 2019/20)ویدیو؛ تیبو کورتوا و اهدای پیراهن خود به هوادار خردسال رئال مادریدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان ایران: با انتخاب سرمربی، کار تیم ملی بزرگسالان راحت‌ تر می‌شودیوونتوس 3-0 فیورنتینا؛ صدرنشین مقتدر!ویدیو؛ تبریک تولد 33 سالگی جرارد پیکه توسط اکانت لالیگاایگالو: پیوستنم به منچستريونايتد، رویایی بود که از بچگی آنرا در سر داشتمویدیو؛ 5 گل برتر آرسنال مقابل برنلیگل ده لیخت به فیورنتینا (یوونتوس 3-0 فیورنتینا)رضا مهاجری: امیر قلعه نویی می تواند بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی ایران باشد؛ او امتحان خود را پس داده استگل دوم رونالدو به فیورنتینا (یوونتوس 2-0 فیورنتینا)ویدیو؛ گل روز باشگاه یوونتوس - مائورو کامورانزی به کیه وو (2004)مهرداد میناوند: آقای وزیر و اعضای هیئت مدیره! فکر کنید تیم ما هم اسمش استقلال استویدیو؛ گل روز باشگاه منچستریونایتد - وین رونی به فولام (2013)رسمی؛ ترکیب تیم های برنلی و آرسنالاستام: ایگالو انتخاب اول منچستریونایتد نبود؛ ایگالو به خانواده بزرگی ملحق شده است مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری تاتنهام- منچسترسیتی؛ تعقیب و گریزهای ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا.... بازرس ژاور در تعقیب ژان‌والژانببینید ساری چطور یوونتوس دفاعی رو هجومی کرده !!! البته که ساری چند لول از پپ پایینتره .. و اگه ما بتونیم مسی و بارتومئو رو بندازیم بیرون میتونیم پپ و خوان لاپورتا و بازیکنای در خدمت تیم مث هانری و ژاوی اینیستا رو بگیریم و به دوران اوجمون برگردیم ایکاش تموم گلای کریس پنالتی باشه .. لذتی که از تماشای سوزش یه عده میبینم در هیچ چیزی نیست ناموسا:))))بی نمکترین ادمای روی زمین کیا هستنمیگم این سریال دارک خوار و مادر همه چیزو بهم پیوند داد!!!!به عنوانِ یک طرفدار قدیمی آرژانتین میگم،اگر ما هم یک پنالتی زن مثل رونالدو طیِ این سال ها داشتیم حداقل یک جام ملی گرفته بودیم طیِ این سالهاخدای فوتبال جایزه ی بهترین بازیکن ماه سری آ رو قبل بازی امروز دریافت کرد...مسخره ترین پنالتی ها تقدیم به رونالدو..حتی با وار هم دارن براشون پنالتی های خنده دار میگیرن لیست بارسا برای بازی با لوانته:غیبت ویدال به علت کبودی ران چپخدای فوتبال برای 17امین بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد...بالاتر از هر بازیکن دیگه توی اروپاپیام عجیب یک مرد برای چینی ها+ عکسوقتی که عصبانی هستید چیکار میکنید ؟ لطفا مودبانه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز مجلس کار خوبی انجام داد و اشکالی که شورای نگهبان در زمینه اجاره‌بها گرفته بود را نهایی کردند. در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه به آن عمل شود.

وی‌ افزود: همچنین تحقیق و تفحص مجلس در زمینه سازمان آفات داشت که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می‌شود. بحث اجرای ماده ۲۳۴ مطرح شد که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط است و درباره کمبود برخی داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مسئله ابلاغ به قوه قضائیه منتفی شد چون واقعا جرمی هم در این زمینه انجام نشده است. کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه بررسی لایحه بودجه هم مواردی از جمله تجمعات و راهپیمایی‌ها وجود دارد که امیدواریم در این مجلس بررسی و نهایی شود. ما برای مجلس آینده و تعامل بیشتر میان دو قوه هم آماده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

کد خبر 846927 منبع: ایسنا برچسب‌ها تعطیلات سید محمد حسینی خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم