Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:32:11 GMT

دانش‌آموزان آبادانی به یاری سیل‌زدگان شتافتند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۴۱۴

دانش‌آموزان آبادانی به یاری سیل‌زدگان شتافتند

به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش آبادان در این آیین در مدرسه حمزه سیدالشهدا آبادان گفت:۶۳ هزار و ۸۲۱ دانش‌آموز آبادانی در این طرح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اهدا می‌کنند.

حبیب‌الله رمضانی اظهار داشت: طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در راستای پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی بین دانش‌آموزان را از اهداف این طرح اعلام کرد و گفت: این طرح ملی به همت شورای هماهنگی تشکل ‌های دانش‌آموزی کشور و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

رمضانی گفت:کمک‌های دانش‌آموزان تا پایان هفته از مدارس جمع آوری و به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد. بارندگی موجب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌ها در استان سیستان و بلوچستان شد و ساکنان ۱۴ شهرستان و یکهزار و ۵۴۲ روستا را تحت تاثیر قرار داده است.

برچسب‌ها مدارس کمک های مردمی آبادان سیل سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کمک های مردمی آبادان سیل سیستان و بلوچستان مدارس کمک های مردمی آبادان سیل سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیل زده سیستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت