Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@03:47:42 GMT

طرح تحول اقتصادی و تسهیل خرید اقساطی کالا

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۵۴۳

طرح تحول اقتصادی و تسهیل خرید اقساطی کالا

مجموعه ی اپلیکیشن کاپ دیس در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقای سطح رفاه و قدرت خرید هم میهنان عزیز تاسیس شد.

در فاز اول با تکیه بر نیازسنجی های انجام شده در سطح کشور تمرکز مجموعه کاپدیس بر کاهش هزینه های جاری و اساسی خانوار معطوف شد. هزاران مرکز با عقد قرارداد با این مجموعه ی بزرگ در سراسر کشور به باشگاه تخفیفی کاپ دیس پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در فاز دوم با توجه به استقبال گسترده  از خدمات آنلاین مانند سرویس های فروشگاهی یا تحویل غذا، درخواست تاکسی، خشکشوئی آنلاین، درخواست خدمات منزل، و ...  مدیران کاپ دیس نیز با این موج همراه شده و طرح تخفیف خدمات آنلاین و استارتاپ های مطرح کشور را راه اندازی نمودند.

این همسویی در مجموعه کاپدیس باعث شد هم میهنان و اعضای باشگاه بزرگ کاپدیس روز به روز هرچه بیشتر رضایت خود از خدمات ارائه شده را نشان دهند.

در فاز سوم با توجه به رویکردهای پویا در کاپ دیس، این مجموعه با برداشتن گامی بزرگ طرح ارائه تسهیلات برای خرید اقساطی کالا را آغاز کرد. طبق بررسی های میدانی انجام شده کارشناسان کاپ دیس به این نتیجه رسیدند یکی از نیازمندی های مهم در تمامی خانواده ها  و افراد دارا بودن گوشی های هوشمند کارامد برای استفاده از خدمات نوین در سطح جامعه است.

امروزه گوشی های هوشمند به یک عضو جدایی ناپذیر در جامعه تبدیل شده است و تمامی گروه های سنی برای تبادل اطلاعات و استفاده از خدمات نوین آنلاین از آن استفاده می کنند. اما با توجه به قیمت بالای این گوشی ها پرداخت یکجای هزینه ی خرید برای عموم مردم سنگین و غیر ممکن است. برای این منظور مجموعه کاپ دیس سهم خوبی از بازار تلفن های هوشمند را برای رفاه مشترکین خود در اختیار گذاشته تا با ایجاد تسهیلات، تخفیف های ویژه ای برای  خریدهای متفاوت مشترکین خود ایجاد نماید.

از این رو پلتفرم کاپ دیس، طرح فروش اقساطی گوشی های موبایل هوشمند برای مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است. با توجه به این موضوع و برای شروع طرح، چند گوشی بروز و مطرح  دنیا را در جشنواره ویژه کاپدیس در اختیار کاربر ها و مصرف کنندگان خود قرار داده تا افراد با توجه به شرایط مالی و توان خود در پرداخت اقساط انتخاب آزادانه و اگاهانه ای داشته باشند.

جهت رفاه متقاضیان وآشنایی بیشترشهروندان با خدمات سامانه کاپ دیس؛ کاربران این اپلیکیشن پس از نصب تا 48ساعت می توانند رایگان از تخفیف کلیه مراکزاستفاده کنند.

همچنین برای عضویت در باشگاه مشتریان  کاپدیس ، متقاضی میتواند از کارتهای اشتراک سالانه با قابلیت نامحدود برای مراجعه به مراکز علاوه برآن به همراه  نا محدود همراه در هرمراجعه به راحتی در کمترین زمان اقدام به عضویت در باشگاه را نماید .

همچنین با ثبت شماره کارت بانکی در سامانه هر کارت بانکی مشترکین بصورت رایگان تبدیل به کارت تخفیفی میگردد .

همچنین کاپ دیس برای توسعه و نظارت  بر کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی هرچه بیشتر اعضای خود اقدام به جذب عاملیت و اعطای نمایندگی فعال نموده است.

متقاضیان دارای شرایط می توانند با شماره  02188656350 09193068020  بخش نمایندگی های در سایت کاپدیس  از جزئیات و شرایط کسب مجوز نمایندگی آگاه شده و اقدام به اخذ عاملیت مجموعه اپلیکیشن کاپدیس نمایند.

جهت نصب اپلیکیشن کاپ دیس عدد 1 را به شماره 100020001400 پیامک کنید.

 و یا از طریق آدرس cupdis.com/application  نرم افزار را دانلود کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خرید کالا اپلیکیشن کاپ مجموعه کاپ گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت