Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: مرحله سوم اجرای طرح مایه کوبی دام‌ها علیه بیماری تب برفی با تعهد یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ راسی در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مجتبی ورمقانی گفت: در مرحله سوم مایه کوبی تب برفکی یک میلیون و ۵۰ هزار راس دام سبک و ۶۵ هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین واکسینه می‌شوند که روز اول این طرح در شهرستان سروآباد آغاز شده و در بقیه شهرستان‌ها نیز با کاهش برودت هوا به مرور در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در سال جاری اجرای این طرح در ۲ مرحله صورت گرفته است، افزود: مرحله سوم به مدت یک ماه کاری از سوی گروه‌های دولتی در تمام نقاط استان انجام می‌شود ضمن اینکه در مراحل اول و دوم مایه کوبی ۱۵۲ هزار و ۲۸۴ راس دام سنگین و یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۳ راس دام سبک مایه کوبی شدند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان  گفت: دامپزشکان در این مراحل ۸۲۰ واحد اپیدمیولوژیک مورد مایه کوبی قرار گرفته اند که در آن‌ها چهار هزار و ۱۲۲ مورد رکورد ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مایه کوبی تب برفی دام ها یک میلیون مرحله سوم مایه کوبی راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، بارداری بعد از ۳۵ سالگی در ردیف بارداری‌های پرخطر محسوب می‌شود، بنابراین لازم است تا مادر قبل از اقدام به بارداری چکاپ‌هایی را انجام دهد. فاطمه عدالت فر کارشناس مامایی، به چند مورد از چکاپ‌های مهم از جمله فشار خون و آزمایش های مربوط به قلب برای مادران بالای ۴۰ سالی که می‌خواهند باردار شوند، اشاره کرده است.

کد خبر 848347 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سقط جنین خبر مهم بیماری - قلبی زنان - زایمان جنین بیماری - فشار خون مادر

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند