Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:39:05 GMT

طرح غیرواقعی معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۹۸۴

طرح غیرواقعی معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب روز یکشنبه در جلسه شورای افتای اهل سنت افزود: این طرح هیچ زمانی محقق نخواهد شد، چون یک حرکت قصری است در حرکت قصری هر کس سنگی پرتاب می‌کند به سر خودش خواهد خورد، در این طرح می خواهند مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون برانند و این طرح هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عزت ملی را نتیجه تلاش و کوشش علمای راستین برشمرد و تاکید کرد: عزت ملی بسیار مهم است، اگر ما عزت ملی داشته باشیم، همه ملت‌های مسلمانان برای ما عزیز خواهند بود، زیرا همه آحاد جامعه اسلامی عزیز هستند.
سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: عزت ملی ما زمانی بوجود می‌آید که همه مسلمانان جهان با هم متحد باشند، زیرا وقتی همه با هم بودیم، رشد می‌کنیم و علیه دشمنان ید واحده خواهیم شد و نخواهیم گذاشت موضوعی همچون «طرح غیرواقعی معامله قرن» شکل بگیرد.

وی در ادامه با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه ایثارگری و فداکاری ملت مسلمان ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان(قدس سره) است که هم‌اینک بیش از چهل سال از پیروزی این انقلاب می‌گذرد و باید پاسدار خون شهیدان و فداکاری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) باشیم.
نواب به خدمات گسترده علمای بزرگ اسلام در طول تاریخ اشاره کرد و یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه تمامی تلاش‌های صورت گرفته علمای بزرگ اسلام است که امروز این انقلاب در جهان به خوبی می‌درخشد، بنابراین اگر علما نقش خود را در تاریخ به درستی انجام دهند، تلاش آن‌ها موجب رشد و بالندگی جامعه خواهد شد.  

نقش علما در جامعه، تعالی معنوی است
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه در هر مجموعه‌ای که علما نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند شاهد ایجاد رشد و بالندگی بوده‌ایم، افزود: یکی از نقش‌های علما در طول تاریخ رشد و بالندگی جامعه است، جامعه‌ای که رشد نکرده است نشان می‌دهد، هیچ عالمی در آن جامعه وجود نداشته است، دومین نقش علما در جامعه، تعالی معنوی است و امروز اگر مردم به معنویت گرایش دارند، نتیجه همین تلاشها است.
وی علما را پیشتازان عرصه معنویت برشمرد و تصریح کرد: نقش دیگر علما در جامعه، توسعه و گسترش فرهنگ امنیت و اخلاق است، امنیت لازمه هر جامعه پیشرفته است، وقتی امنیت در جامعه‌ای حاکم باشد، اخلاق و معنویت نیز در آن جامعه گسترش می‌یابد، زیرا امنیت نقش کلیدی را در جوامع بشری ایفا می‌کند.

برچسب‌ها معامله قرن مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معامله قرن مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت فلسطین معامله قرن مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت فلسطین علما در جامعه رشد و بالندگی معامله قرن عزت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی