Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:59:26 GMT

مجتمع خدمات رفاهی شرکت نفت گچساران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۱۱۷

مجتمع خدمات رفاهی شرکت نفت گچساران افتتاح شد

به گزارش ایرنا،رئیس امور مهندسی ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آئین بهره برداری از اسن طرح گفت: این مرکز با مساحت سه هزار و ۳۸۸ متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای رفاه حال کارکنان صنعت نفت احداث شده است.

خدا خواست رحیمی افزود:این مجتمع  شامل ۴۲ سوئیت ، کتابخانه ، آشپزخانه ، سالن کنفرانس ، نمازخانه ، رستوران ، انبار مواد غذایی و سردخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این طرح رفاهی در مجتمع صنعتی پازنان ۲ در ۶۰ کیلومتری شهر دوگنبدان احداث شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این آئین گفت: این پروژه یکی از بزرگترین استراحتگاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان است.

هوشنگ صیدالی افزود: این مجتمع رفاهی پس از سال ها انتظار کارکنان به بهره برداری رسیده است.

وی  ادامه داد: مجتمع رفاهی پازنان ۲ به پیشنهاد همکاران  به نام شهید عبدالعلی عمله دره شوری ( از شهدای شرکت نفت گچساران که در حال انجام وظیفه در  این تاسیسات حین حمله هوایی  دشمن بعثی به شهادت رسید)، نامگذاری شده است.

صیدالی تصریح کرد: هر ساله در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برنامه های شادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شد ولی امسال به پاس و حرمت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که انقلاب را دوباره بیمه کرد جشن ها نسبت به سال های قبل کمی متفاوت تر خواهد بود.

علی کردلو، مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نیز در این آئین از همه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان به خاطر تحمل کمبود و کاستی های سالیان گذشته در ارتباط با امکانات رفاهی عذرخواهی کرد و از حمایت مدیرعامل و مدیران در به اتمام رساندن این پروژه قدردانی کرد.

در پایان این افتتاحیه تابلویی مزین به تمثال شهید بزرگوار عبدالعلی عمله دره شوری توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به خانواده این شهید اهدا  شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  ۱ مخزن  شامل گچساران، بی بی حکیمه، بینک، پازنان، رگ سفید، نرگسی، سیاهمکان، گلخاری، چلینگر، گرنگان و خویز و رودک دارد.
مخزن پازنان  بیشتر به لحاظ وجود منابع عظیم گازی و تأسیسات مرتبط با آن دارای اهمیت است.
حوزه نفتی گچساران به عنوان یکی از بزرگترین میادین نفتی ایران شناخته می شود.
این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است که افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می شود.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب عربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب شادی کهگیلویه و بویراحمد مواد غذایی نفت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود