Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:28:20 GMT

۵.۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۱۹۲

۵.۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر یکشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه استان همدان برای برگزاری مراسم بخش‌های مختلف و به ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن در حوزه امنیتی و انتظامی برنامه‌ریزی ویژه دارد، گفت: استان همدان آمادگی همه جانبه دارد و همانطور که حضور مردم در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیر بود در روز ۲۲ بهمن نیز حضور باشکوهی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انتخابات ۲ اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه آنهایی که به نوعی با نظام عناد دارند و یا کسانی که غافل هستند با دشمن همسو می‌شوند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تضعیف کنند، گفت: انقلاب اسلامی با قدرت مردم عجین شده و بر همین اساس کشور در برابر توطئه‌ها با قدرت تمام ایستاده است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات حائز اهمیت است، گفت: دشمن به دنبال ضعیف کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: باید واقعیت‌ها در جامعه بیان شود تا از اصلح‌ترین فرد برای رفتن به مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.

برقراری ۸۳۰ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در استان همدان

وی به برنامه‌های انتظامی استان همدان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و با بیان اینکه طی ۱۰ ماه گذشته ۸۳۰ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در استان همدان برقرار شده است، گفت: این تماس‌ها باعث افزایش ۳ درصدی کارهای عملیاتی شده است.

کامرانی صالح از تشکیل ۹۹ هزار فقره پرونده در حوزه‌های مختلف سخن گفت و با بیان اینکه با کمک مردم استان همدان بیش از ۵ هزار دوربین در نقاط مختلف نصب شده ضمن اینکه ۵ هزار نفر سرایدار و نگهبان نیز به نوعی به حوزه امنیت استان همدان کمک می‌کنند، اظهار داشت: مشارکت آحاد مردم در برقراری امنیت امری ضروری است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه مردم باید قانون‌گرایی را مد نظر قرار دهند از کشف ۵.۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان خبر داد و با بیان اینکه بیشتر این مواد در خارج از استان و طی عملیات مشترک با پلیس سایر استان‌ها کشف شده است، گفت: ۷۶ باند مواد مخدر متلاشی ۸۴ خودرو در این زمینه توقیف شده است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه بیش از ۶ هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد دستگیر و بیش از ۳ هزار نفر توزیع‌کننده اصلی دستگیر شده‌اند، گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۲۶ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ تماس داشته‌اند که میزان رضایتمندی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش دارد.

وی به حوزه آگاهی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ۳۶ باند سرقت در استان همدان متلاشی و بیش از ۳۰۰ سارق سابقه دار و حرفه‌ای دستگیر شده‌اند، گفت: سرقت و جرایم خود در استان همدان افزایش داشته است.

انجام ۳۷۰ عملیات مبارزه با قاچاق کالا و دستگیری ۳ هزار قاچاقچی

وی از انجام ۳۷۰ عملیات مبارزه با قاچاق کالا و دستگیری ۳ هزار نفر در این زمینه خبر داد و با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۲۰۷ میلیارد تومان بوده است، گفت: در این زمینه ۲۹۰۰ پرونده رسیدگی شده که از این تعداد ۲۱۱ پرونده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۳ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان ارزش مالی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان به حوزه فضای مجازی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۵۸ جلسه آموزش برای مردم در این خصوص برگزار شده و آموزش‌های لازم ارائه شده است به موضوع پلیس راهور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه شمار تلفات تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش دارد اما در تصادفات برون شهری شاهد افزایش ۱۲ درصدی هستیم، گفت: بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد.

سردار کامرانی صالح توجه به مقررات و انضباط اجتماعی را لازم برشمرد با بیان اینکه جلسات متعددی در حوزه‌های مختلف در مساجد مدارس و ادارات برگزار شده و ۲۵۰ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: ۵ هزار و ۹۲۶ پرونده به ۴۵ مرکز مشاوره انتظامی استان همدان محول شده که ۸۴ درصد معادل ۴ هزار و ۹۷۷ پرونده منجر به سازش شده است.

وی در حوزه امور خدماتی از صدور ۷۴ هزار فقره گذرنامه و شماره‌گذاری ۱۴ هزار فقره خودرو خبر داد و گفت: هر چه در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی گام برداشته شود به همان اندازه در کاهش جرم نقش خواهیم داشت.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه در زمینه تبلیغات انتخابات زودهنگام در فضای مجازی پیگیری‌ها انجام و پلیس فتا فعال است، گفت: برای برخورد با این موارد پرونده‌ها تحویل مقام قضائی می‌شود کما اینکه تا این لحظه پرونده‌ای تشکیل نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان همدان جامعه سرقت مبارزه با قاچاق کالا مواد مخدر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سردار کامرانی صالح نیز اشاره فرمانده انتظامی استان همدان حوزه های مختلف استان همدان مواد مخدر هزار فقره هزار نفر ۳ هزار ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون