Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@00:25:42 GMT

ستاره پنهان استقلال و فرهاد ؛ مورچه کارگر !

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۳۴۳

ستاره پنهان استقلال و فرهاد ؛ مورچه کارگر !

مسعود ریگی هافبک وسط دونده و زحمتکش استقلال ،کاملا موثر جای پای خود را در میانه میدان استقلال محکم کرده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ریگی برای استقلال نیاز است استقلال روز گذشته بازی با صنعت نفت مسجد سلیمان را با علی کریمی و با یک هافبک دفاعی آغاز کرد و خیلی زود دروازه اش را برابر حریف باز شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که نیم فصل اول با از دست دادن دو بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی به پایان برد، در نیم فصل هم در بازار نقل و انتقالات با خرید دو بازیکن تیم خود را بست و به نیم فصل دوم رسید تا عملا با همان تعداد بازیکن که لیگ را شروع کرده بود ادامه دهد.

مصدومیت دو دفاع اصلی و تاثیرگذار تیم سیاوش یزدانی و عارف غلامی و محرومیت دانشگر، فرهاد را مجبور به استفاده ازهافبک دفاعی خود فرشید باقری که سابقه بازی در این پست در صبا را داشت در خط دفاع نمود.

مسعود ریگی سه اخطاره بود و در صورت دریافت کارت زرد دربی را از دست می داد، فرهاد ریسک قبول کرد و مسعود ریگی را روی نیمکت قرار داد تا مشتش برای بازی با پرسپولیس پرتر باشد. شروع بازی بدون مسعود ریگی زحمتکش که در بین هواداران استقلال به “مورچه کارگر” معروف شده است میانه میدان در دقایقی در اختیار نفت مسجد سلیمان قرار داد تا تیم تارتار با فشار به گل اول بازی نیز برسد.

استقلال با گل ارسلان گیتار زن به نیمه بازی رسید.فرهاد که نیاز به برد داشت تا درکورس قهرمانی بماند و با روحیه مضاعف به مصاف حریف دیرینه برود با ریسک از دست دادن ریگی در دربی کنارآمد و از ابتدای نیمه دوم او را به زمین فرستاد. ریگی پاس گل دوم را داد، کریمی آزاد شد و ریتم بازی استقلال را دوباره به دست گرفت و مثل همیشه با دوندگی های بی امان ریگی جریان بازی دراختیار کریمی قرارگرفت تا استقلال بازی را از نفتی ببرد که تا اینجای کار فقط یک شکست در کارنامه خود داشت .

ریگی یکی از خریدهای اولیه استقلال از پدیده در اول فصل بود،با وجود سه بازیکن خوب در خط هافبک دفاعی، علی کریمی ، فرشیدباقری و روزبه چشمی استقبال خوبی از این خرید نزد هواداران به عمل نیامد. ریگی از روز اول در تمرینات پیش فصل شرکت کرد، درترکیب اولیه نبود ولی تمرین کرد و بدون حاشیه خودش را به استراماچونی و هواداران تحمیل کرد.

ریگی بدون حاشیه که در فضای مجازی دیده نمی شود و مصاحبه مطبوعاتی و تلویزیونی از او به یاد نیست، نقش تخریب چی را به عنوان هافبک دفاعی به خوبی بازی می کند تا علی کریمی نه تنها وظیفه انتقال توپ از خط دفاع به خط حمله را بدون دغدغه انجام دهد بلکه در بعضی دقایق همانند پلی میکرها نقش تکاملی ایجاد موقعیت گل در بازی های استقلال را به عهده گیرد.

حالا ریگی به مرحله ای رسیده است که طرفداران ترکیب اولیه استقلال را بدون کارگر زحمتکش و بی ادعای تیم نمی توانند ببینند و مربی او را درآب نمک می خواباند تا دربی خوبی داشته باشد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی کریمی مسعود ریگی استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی مسعود ریگی هافبک دفاعی مسعود ریگی علی کریمی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

هفتم اردیبهشت ماه جسد مردی در جاده کن کشف شد و وقتی تیم جنایی در محل حادثه در بزرگراه همت، خروجی کن حاضر شدند، با جسد بدون سر مواجه شدند که متعلق به مردی جوان بود. او با یک ضربه چاقو به شکمش، به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خون‌ها شسته شده و قاتل یا قاتلان، جسد را در فضای سبز حاشیه بزرگراه رها کرده‌اند. حتی روی آن برگ ریخته بودند که جسد پوشانده شود. روی شانه‌های مقتول، ستاره و روی سینه‌اش دو تبر خالکوبی شده بود که جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه تحقیقات، هویت مقتول شناسایی شد. وی اهل کشور افغانستان بود که در همان حوالی با خانواده اش زندگی می‌کرد و متاهل بود. تحقیق از خانواده مقتول نشان داد که او با یکی از هموطنانش دچار اختلاف شده و به شدت با یکدیگر مشکل داشتند.

حتی از سوی وی تهدید به قتل شده بود که همین کافی بود نام وی در لیست افراد مظنون قرار بگیرد. وقتی ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند که او فرار کرده و همین موضوع، فرضیه جنایت از سوی وی را قوت می‌بخشید. این درحالی بود که برادر مقتول به مقابل خانه خانواده قاتل رفته و از آنها خواسته تا سر برادر وی را تحویلشان بدهند و آنها مراسم خاکسپاری را اجرا کنند.

برادر مقتول نیز پلیس بازی‌های خود را ادامه داده و به سراغ برادر مظنون به قتل رفته و از او خواسته بود تا مخفیگاه برادرش را به او اطلاع بدهد. آنها می‌خواست تن مقتول را به خاک بسپارند و می‌خواست سر جسد را هم تحویل بگیرند. خانواده مظنون، اما زیر بار نمی‌رفتند تا اینکه برادر مقتول با جست و جو‌های فراوان محل کار برادر مظنون را پیدا می‌کند. با این احتمال که ممکن است سر جسد آنجا باشد راهی باغی در اطراف کن که محل کار برادر مظنون به قتل شد. در بازرسی از آنجا سر جسد را که در کنج باغ رها شده بود، پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت.

با حضور ماموران و قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی در محل حادثه، تحقیقات انجام شد و سر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو برادر ادامه دارد تا معمای این جنایت رازگشایی شود.

منبع: همشهری

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس