Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:31:37 GMT

جزئیات عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال‌

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۴۱۹

جزئیات عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال‌

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ماه جاری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال برای عبور آزمایشی باز می‌شود، گفت: تا ۳۰ بهمن‌ماه هیچ کار باقی‌مانده در آزادراه نداریم.

به گزارش مشرق، خیرالله خادمی در برنامه تلویزیونی درباره بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: همانطور که اعلام شده بود، منطقه آزادراه تهران - شمال‌ آماده شده ‌ و همه مراحل سیویل کار به پایان رسیده است؛ فعالیت‌های باقی‌مانده در آزادراه شامل نصب علائم و فعالیت‌های ایمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ببینید: تصاویر جدید از آزادراه تهران - شمال

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسؤولان ذی‌ربط از جمله پلیس راه کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وزارت ارتباطات، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر و دیگر ارگان‌هایی که باید در آزادراه مستقر باشند، برگزار شد، نظرات بخش‌های مختلف اخذ شد و با توجه به این نقطه‌نظرات، در جهت بالا بردن سطح ایمنی آزادراه مواردی مطرح شد و برای اینکه هیچ مشکلی در آینده، حین تردد برای مردم در منطقه یک آزادراه پیش نیاید،‌ چند روزی افتتاح به تعویق افتاد تا کارها به اتمام برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: البته وزیر راه و شهرسازی خط قرمز زمان را برای پایان همه کارها در منطقه یک، ۳۰ بهمن‌ماه تعیین کرده است، یعنی استقرار اکیپ‌ها و دستگاه‌های ذیربط تا آن زمان در آزادراه انجام شود. 

خادمی بیان کرد: شرکت آزادراه تهران - شمال اعلام کرد که کار در آزادراه به پایان رسیده است، اما در جلسه‌ای که مسؤولان ذیربط در آزادراه حضور یافتند، تأکید شد ضرورت دارد ‌اکیپ‌ها در آزادراه استقرار داشته باشند، ضمن آنکه بهره‌برداری آزمایشی از آزادراه هم لازم بود انجام شود. 

وی با بیان اینکه کارها در منطقه یک آزادراه تقریباً تمام شده است بیان کرد: اگر می‌خواستیم از نظر سطح ایمنی تا اندازه‌ای که در دیگر آزادراه‌ها رعایت شده است، در این آزادراه ‌هم رعایت شود و آن را افتتاح کنیم، ‌مشکلی نبود و این آزادراه را افتتاح می‌کردیم به هر حال مسیر برای افتتاح تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده بود، ‌اما در راستای ارتقای سطح ایمنی در این مسیر آزادراهی، تصمیم گرفته شد چند روزی کارهای باقی‌مانده به اتمام برسد و استقرار دستگاه‌های ذیربط در این آزادراه صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اضافه کرد: به همه دستگاه‌های متولی تأکید شده است که‌ کارها به اتمام برسد و تا آن زمان (۳۰ بهمن‌ماه) موضوع باقی‌مانده‌ای نداشته باشیم. 

خادمی با بیان اینکه تردد آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال در همین بهمن‌ماه خواهیم داشت، افزود: بابت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی، عبور آزمایشی از آزادراه خواهیم داشت، اما بهره‌برداری رسمی در اسفندماه خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه در این مسیر هوشمندسازی به صورت ویژه مورد توجه خاص قرار گرفته است، تصریح کرد: افتتاح منطقه یک آزادراه تهران - شمال در کاهش ترافیک بین تهران تا چالوس بسیار مؤثر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا عبور و مرور آزادراه تهران شمال آزادراه شمال تهران منطقه یک آزادراه تهران وزیر راه و شهرسازی اتمام برسد عبور آزمایشی بهره برداری ۳۰ بهمن ماه منطقه یک باقی مانده سطح ایمنی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس