Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:04:29 GMT

بهترین راه فروش خودرو چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۵۵۲۵

بهترین راه فروش خودرو چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قطعاً شما هم افرادی را در اطراف خود دارید که هر از گاهی نسبت به فروش خودرو کارکرده خود اقدام می‌کنند، اما ممکن است مسیر سخت و نه چندان امن را انتخاب کنند. شما می‌توانید با مطالعه این مطلب، بهترین روش فروش خودرو را هم برای خود و هم اطرافیانتان عملی کنید.

به گزارش مهر نیوز، گسترش اینترنت در زندگی روزمره ما تا حدی پیش رفته است که از کوچک‌ترین اقلام مورد نیاز تا خرید و فروش خودرو کارکرده را به آن سپرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال‌های اخیر، معامله ماشین دست دوم به واسطه سایت‌های فعال در این زمینه نیز بیش از پیش رونق گرفته؛ چرا که فروش خودرو از طریق اینترنت امری آسان، کم هزینه و به مراتب ساده‌تر از روش‌های سنتی است.

اما معامله خودرو به واسطه بستر امن و آنلاین آنگونه که گفته می‌شود، راحت نیست. زیرا طی سال‌های اخیر هرچه ورود فناوری به بازارها اوج گرفته؛ به همان نسبت کلاهبرداری و سودجویی نیز افزایش یافته که ماشین نیز از آن مستثنی نبوده است. در این مقاله ما سعی داریم حرکت در این مسیر پر مخاطره را برای شما آسان‌تر کرده و بهترین روش فروش فوری خودرو کارکرده را به شما معرفی کنیم.

انتخاب سایت معتبر فروش خودرو بدون شک پیدا کردن یک سایت تخصصی در زمینه فروش خودرو کارکرده هم سخت است و هم آسان. پیدا کردن سایت فروش خودروهای دست دوم در وهله اول کار آسانی است، اما دارا بودن تخصص و نحوه معامله ماشین کارکرده یکی از همان موارد مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

در این مرحله باید سایت شرکتی را پیدا و انتخاب کنید که هم در امر فروش فوری خودرو متخصص باشد و هم روش فروش آن به نفع مشتری باشد. به طور مثال برای فروش بنز دست دوم باید حتماً از شرکت‌ها و سایت‌هایی کمک گرفته شود که حداقل چندباری نسبت به فروش این مدل ماشین کارکرده خارجی مبادرت کرده باشند. زیرا شرکتی که تاکنون تجربه فروش خودروهای خارجی را نداشته؛ چگونه می‌تواند آن را کارشناسی و قیمت‌گذاری کرده باشد؟

همه چیز را درباره ماشین خود بدانید

دانستن نقاط قوت و ضعف ماشین می‌تواند یک گزینه مثبت برای شما باشد. چرا که این امر باعث می‌شود تا شما در ارائه اطلاعات مورد نیاز هنگام فروش خودرو کارکرده خود صادق باشید و حتی پس از فروش قطعی ماشین نیز کم فروشی نکرده باشید.

اطلاعاتی همچون نام شرکت سازنده، میزان کارکرد خودرو، میزان مصرف سوخت در هر صد کیلومتر، مشخصات فنی، نوع جعبه دنده و سایر اطلاعات که عیناً در سند ذکر شده را بدانید. شما باید بدانید که هنگام فروش قطعی خودرو چه مدارکی مورد نیازی باید همراه داشته باشید.

به طور مثال باید روز انعقاد قرارداد، مدارکی همچون برگه معاینه فنی، برگه تسویه حساب عوارض شهرداری، کارت ماشین، کارت سوخت و برگ سبز خودرو را همراه داشته باشید.

با خودرو تمیز میزبان مشتری باشید

یکی از مهمترین اقداماتی که باید هنگام فروش ماشین دست دوم انجام داد، تمیز کردن آن پیش از کارشناسی است. گرچه برخی این امر را جدی نمی‌گیرند؛ اما آن دسته از افرادی که روز بازدید حضوری خودرو کارکرده را تمیز و به عبارتی کارواش برده نزد مشتری می‌برند، خوب می‌دانند که این امر می‌تواند به قیمت‌گذاری هرچه دقیق‌تر کمک کند و پس از فروش، دیگر هیچ شک و شبهه‌ای پیش نمی‌آید.

انتخاب مطمئن‌ترین راه فروش خودرو شاید این را شنیده باشید که همواره آسان‌ترین راه، بهترین راه نیست. اما این بار، ما به شما روشی ساده از فروش خودرو کارکرده را معرفی می‌کنیم که علاوه بر ساده بودنش، روشی امن و سریع برای فروش فوری خودروهای کارکرده است.

فروش فوری توسط شرکت خودر و۴۵ یکی از امن‌ترین روش‌های فروش خودرو در حال حاضر است. بدین صورت که متقاضی فروش ماشین، پس از ثبت درخواست و انجام هماهنگی‌های لازم برای مراجعه او به یکی از نزدیک‌ترین شعب این شرکت می‌تواند، اتومبیل خود را سریعاً به پول نقد تبدیل کند.

در این شرکت پس از مراحل ذکر شده، خودرو کارکرده به صورت رایگان کارشناسی شده و پس از اعلام قیمت که کمتر از یک ساعت زمان می‌برد؛ منصفانه‌ترین قیمت بازار ماشین دست دوم مذکور معرفی اعلام می‌شود.

سپس در صورت توافق فروشنده، اسناد و مدارک بررسی شده و به خریدار منتقل می‌شود و در نهایت فروشنده نیز وجه نقد خود را دریافت می‌کند.

مراحل فروش ماشین در خودر و۴۵

۱. تعیین قرار فروش

۲. کارشناسی رایگان

۳. انتقال سند و پرداخت آنی

*تمام مراحل فروش در خودرو ۴۵ آسان، ایمن و سریع انجام می‌شود.

در این شرکت، فروش خودروهای کارکرده به واسطه کارشناسان تخصصی فنی و حقوقی تنها با یکبار مراجعه حضوری به شعب خودر و۴۵ انجام می‌شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4842477

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروسازان صنعت خودروسازی واردات خودرو هواوی شرکت هواوی موبایل ایران کیش گروه خودروسازی سایپا آموزش زبان خارجی بانک ملی همراه اول سفرهای نوروزی نوروز پرداخت الکترونیک بانک ملی ایران طراحی تولید فروش خودرو کارکرده خودرو کارکرده فروش فوری خودرو فروش خودروهای ماشین دست دوم هنگام فروش فروش ماشین ترین روش روش فروش ترین راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • لوازم یدکی رنو
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!