Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا نیسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات بخش ساندا در رده سنی جوانان و رقابت‌های تالو در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور برترین‌های ایران به مدت سه روز در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۲۲ ووشو کار در قالب ۳۴ تیم در این پیکارها با یکدیگر به رقابت می پردازند گفت: خوزستان با سه تیم در این مسابقات حضور دارد که از شانس بالایی برای قرار گرفتن بر روی سکو برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات ووشو خوزستان بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم‌های ملی دعوت خواهند شد. نمایندگان خوزستان در بخش ساندا جزو برترین های ایران هستند و در برخی از اوزان لباس تیم ملی را به تن دارند.

وی افزود: ماهشهر یکی از شهرهای ووشو خیز خوزستان است به همین دلیل میزبانی مسابقات را به شهرستان واگذار کردیم. در روز نخست مسابقات شاهد استقبال خوبی بودیم و سالن مسابقات مملو از تماشاگر بود.

نیسی گفت: یکی از اولویت های ما در طول چند سال اخیر توجه به ردههای پایه بوده و افتخارات خوبی در این زمینه کسب کردیم به همین دلیل فدراسیون با میزبانی خوزستان از مسابقات کشوری موافقت کرد که امیدواریم به بهترین شکل مسابقات را برگزار کنیم.

برچسب‌ها لیگ برتر ووشو اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر ووشو اهواز لیگ برتر ووشو اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴  از دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در پیکار‌های دوئلین تالو مردان (اجرای دو نفره) تیم کشورمان با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما موفق شد به نشان طلا دست یابد و قهرمان شود.

تیم‌های اوکراین و نپال به ترتیب در این فرم دوم و سوم شدند. 

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور