Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ هادی رسایی  افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز توسط فردی در یک عطاری در شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی، عطاری مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ،یک نفر متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت عمومی یزد  افزود: متهم به مقام قانونی معرفی و اقلام کشف شده تحویل معاونت غذا و داروی استان یزد شد.

رسایی بیان داشت: همکاری مردم با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از  موارد مشابه دارد و از مردم خواست موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

از جمعیت یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفری یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ماموران پلیس یزد کشف غیرمجاز داروی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بنی تمیم پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه افزود: شعبه با تحقیق‌های لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده نیز متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی تمیم بیان کرد: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه اظهار کرد: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی متهم وصول شد.

کد خبر 6097118

دیگر خبرها

  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است