Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:12:27 GMT

چین رکورد زد: مراحل ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در 6 روز را ببینید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۱۸۶

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

مقامات چین هفته گذشته از ساخت بیمارستانی هزار تختخوابی در 6 روز در شهر ووهان چین به عنوان مرکز پیدایش ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از عصر ایران، در حال حاضر 14 هزار نمونه آلوده به این ویروس در چین شناسایی شده و بیش از300 نفر به دلیل ابتلا مرده‌اند. این در حالی است که این آمار به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع این بیماری از شهر ووهان چین که محل زندگی 11 میلیون نفر است آغاز شد. بیمارستان‌های این شهر پر از افراد بیمار و خانواده‌های نگران آنهاست و دارو در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود.

براساس گزارش رسانه‌های دولتی چین، مراحل ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی چین از تاریخ 24 ژانویه آغاز شد.

کادر پزشکی بیمارستان مرکزی ووهان به دلیل کمبود جا، تخت و امکانات قادر به رسیدگی به تمام بیماران نبودند.

چینی‌ها اینک اعلام کرده‌اند که بیمارستان 1000 تختخوابی جدیدشان با نام "هاوشن‌شان" (Huoshenshan) در 3 فوریه یا 14 بهمن افتتاح خواهد شد. آنها همچنین اعلام کردند بیمارستان 1600 تختخوابی "لیسنشاون" نیز در  5 فوریه (16 بهمن) و درست 10 تا 12 روز پس از اعلام اولین روز ساخت آماده خواهد شد.

در این تصاویر سرعت ساخت و ساز این بیمارستان‌ها را خواهید دید.

24 ژانویه 2020: بیل‌های مکانیکی، بولدوزرها و دیگر تجهیزات سنگین برای ساخت بیمارستان  1000 تختخوابی "هاوشن‌شان" زمین را می کنند

27 ژانویه 2020 پی بیماستان شکل گرفته و عایق بندی انجام شده و بتن‌ریزی در حال انجام است/ عکس: Hector Retamal/AFP/Getty Images

28 ژانویه 2020: کارگران در حال مونتاژ قطعات پیش‌ساخته، نصب و ساخت دیوار و سقف‌ها هستند/ عکس: Xiao Yijiu/Xinhua/Zuma Press

30 ژانویه 2020 ساخت و ساز ادامه دارد و انتظار می‌رود بیمارستان در روز 3 فوریه (14 بهمن) مورد بهره برداری قرار گیرد/ عکس: Getty Images

فیلم‌های به نمایش درآمده از سوی رسانه‌های دولتی چین نشانگر ساخت بیمارستان در مساحت 2.5 کیلومتری (25000 متر مربع) است.

سال 2003 بیمارستان دیگری در پکن برای مقابله با ویروس تنفسی "سارس" ساخته شد. بیمارستان ووهان نیز با توجه به الگوی بیمارستان پکن ساخته خواهد شد.

"جوان کافمن" مدرس بهداشت جهانی و پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی هاروارد در این باره گفت: این بیمارستان در اصل یک مرکز قرنطینه برای نگه‌داری افراد آلوده است و تجهیزات امنیتی، ایمنی و محافظتی در آن وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بیمارستان 1000 تختخوابی چین بیمارستان 1000 تختخوابی ساخت بیمارستان ژانویه 2020 خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد