Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

سید پندار توفیقی قائم مقام مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران با انتشار عکسی از خود و مهدی قائدی نوشت:

"ماه رمضان سال ۹۶ - جلسه انتقال مهدی به استقلال با ٩ نفر عضو هیات مدیره ایرانجوان و خانواده مهدی حدود ١٠ ساعت طول کشید - از ١٠ صبح تا ٨ غروب - هـیچکس به اندازه مهدی و خانواده مهدی نمی‌دونند چه مبارزه‌ای بود - تیم رقیب، تیم سایپا و ... بشدت از این انتقال ناراضی و سنگ اندازی ولی من به عشق باشگاه استقلال (تاج) گرمای ۵۵ درجه بوشهر با رطوبت نسبی بیش از ۸۰ درصد رو با شیرینی انتقال بازیکن با آتیه‌ای به تیم محبوبم، به جون خریدم و کوتاه نیومدم - بازیکنی که بعد‌ها شفر لقب مسی بهش داد و الان لقب نیمار رو داره، ولی من معتقدم مهدی قائدی خودش بخوبی میتونه یک برند باشه - قرارداد اول سه ساله بود - سال ۹۷ و زمانی که یکسال از قرارداد گذشته بود - اینبار قرارداد رو ۵ ساله کردم بی قید و شرط جدایی و البته مهدی هم عاشق استقلال براحتی امضا کرد.
امروز تاثیر حضور مهدی در بازی‌های استقلال من رو به وجد میاره و با تمام وجودم برای مهدی و خانواده اش آرزوی سلامتی دارم و ایمان دارم که خوش خواهد درخشید - یا علی"

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با انتشار عکسی از خود و بازیکنانش نوشت:

"شما بهترینید"

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با انتشار عکسی از خود و هوادارش نوشت:

"آنقدر خوب باش که هیچکس نتونه نادیده بگیرتت و اگر هر کس در جایگاه خودش باشد همه چیز قشنگ است،این برد مبارک تمام سرخ دلان"

هرویه میلیچ مدافع چپ باشگاه استقلال با انتشار عکسی از خود نوشت:

"پیروزی مهم، روحیه تیمی و شخصیت خوب .. از همه هواداران حمایت می‌کنم و شما را در دربی می‌بینم"

نیمار جونیور مهاجم تیم پارسن ژرمن با انتشار عکسی از خود نوشت:

"خدا ما را رحمت و محافظت کند"

مهدی طارمی مهاجم تیم ریو آوه پرتغال با انتشار عکسی از خود نوشت:

"برای عوض کردن زندگیمان.
برای تغییر دادن خودمان
هیچگاه دیر نیست!
هر چند سال که داشته باشیم.
هر گونه که زندگی کرده باشیم.
هر اتفاقی که از سر گذرانده باشیم.
باز هم
نو شدن ممکن است"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش ورزش همگانی انتشار عکسی از خود مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش پرسپولیس در ۱۴۰۲ با دو گل

از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یک‌شنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)، در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت. با این سه امتیاز، شاگردان اوسمار موقتا در امتیاز ۴۳ با استقلال هم امتیاز شدند. پیکان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

از ساعت ۲۱:۰۰ امشب نیز تیم استقلال مهمان تیم هوادار است که در صورت پیروزی در این بازی، در صدر جدول به امتیاز ۴۶ رسیده و بار دیگر اختلاف خود با پرسپولیس را به سه امتیاز افزایش می‌دهد.

پرسپولیس ۲ - پیکان صفر
گل‌: محمدحسین کنعانی زادگان برای پرسپولیس (دقایق ۳۸ و ۵۳)

کارت زرد: محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و غلامرضا عنایتی از هوادار

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (وحید امیری، دقیقه ۶۶)، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی (سعید صادقی، دقیقه ۶۶)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن (ابوالفضل بابای، دقیقه ۸۷)، اورونوف (سینا اسدبیگی، دقیقه ۸۰) و عیسی آل‌کثیر

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (امیرحسین صدفی، دقیقه ۶۲)، سامان نریمان‌جهان (افشین صادقی، دقیقه ۸۳)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، حامد پاکدل (امیر شهیم، دقیقه ۴۶)، علی قربانی، علی رنجبر (مجتبی حق‌دوست، دقیقه ۴۶)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح (معین عباسیان، دقیقه ۷۲)

دیگر خبرها

  • کنعانی زادگان صدمین پنالتی پرسپولیس را گل کرد
  • بهترین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۲؛ مهدی قائدی با ۶ گل!
  • جشن تولد ۲۹ سالگی حسین کنعانی‌زادگان؛ سورپرایز عاشقانه در خانه با انگشتر ویژه طلا (فیلم)
  • فیلم| جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • پایان خوش پرسپولیس در ۱۴۰۲ با دو گل
  • سرخ ها با دبل کنعانی زادگان پیروزی آخرین بازی سال را جشن گرفتند ؛ پرسپولیس ۲ - پیکان ۰ | لحظات حساس و حاشیه ها
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| پایان سال خوش پرسپولیس با پیکان سواری در آزادی/ نفس تیم اوسمار پشت سر استقلال
  • جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان (فیلم)
  • (ویدئو) جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان