Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو یکشنبه در جریان سفر به شهرستان سرعین  با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در بحث زیرساخت ها افزود: از جمله ضرورت‌های جذب گردشگران بهبود راه‌ها است و  در هر سه بخش راه‌های هوایی، زمینی و ریلی اقداماتی در حال انجام است.

وی بیان کرد:  علاوه بر توسعه فرودگاه اردبیل و افزایش بزرگراه‌ها ، راه آهن اردبیل- میانه نیز در دولت دوازدهم  به بهره‌برداری خواهد رسید تا سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اضافه کرد: تلاش بر این است که زیرساخت‌های گردشگری تقویت شده و همچنین با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تاسیسات گردشگری جدیدی در استان احداث شود.
بهنامجو با تاکید به اینکه اردبیل می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی کشور تبدیل شود، گفت:  از جمله احداث سه پیست اسکی در دستور کار است و مطابق قول مساعد سرمایه گذار، عملیات احداث پیست اسکی اوجور در سال آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار اردبیل گفت: به منظور توسعه گردشگری زمستانی و با هدف رونق دسترسی به پیست‌های اسکی شهرستان سرعین جاده دوبانده گردشگری سرعین- آلوارس احداث خواهد شد.

به گفته وی ،  اعتبار پیش‌بینی شده برای این جاده گردشگری 25 میلیارد ریال است و با احداث آن از سال آینده مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس و پیست‌های دیگری که در حال احداث است تسهیل می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 رییس جمهوری سرمایه سرمایه گذاری گردشگران داخلی و خارجی گردشگری استان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیست اسکی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر