Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک مرادی گلزن ماشین سازی در مقابل شهرخودرو می‌گوید: در نیمه دوم یک پنالتی صددرصد روی ما گرفته نشده که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی که روز گذشته موفق به گلزنی شد، در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بازی با شهرخودرو عنوان کرد:

واقعا مسابقه خوبی را از هر دو تیم دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرخودرو شایستگی زیادی داشت و ما هم یکدست، جوان، کم ادعا و بی بضاعت هستیم. در دقایق ابتدایی گل خوردیم اما بعد پنالتی به دست آمد و بازی را به تساوی کشیدیم. در نیمه دوم یک پنالتی صددرصد روی ما گرفته نشده که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد.

بابک مرادی در خصوص تصمیم داور عنوان کرد:

داور اگر تصمیم درست را می‌گرفت، ما جلو می‌افتادیم و مطمئنا این اتفاقات نمی‌افتاد. گل سومی که پدیده زد احساس می‌کنم خطا نبود البته ما این را می‌سپاریم به کارشناسان. ما بعد از گل دوم فشار زیادی آوردیم و فرصت گل هم داشتیم اما به هر حال نشد. به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم، همچنین صعود این تیم در لیگ قهرمانان را تبریک می‌گویم چون افتخار برای ایران است.

مهاجم ماشین سازی درباره گلزنی خود گفت:

من دوست دارم وقتی گل می‌زنم به نتیجه منجر شود و به این شکل اهمیتی ندارد. به هر حال همه ما برای تیم تلاش می کنیم. من وقتی گل زدم خیلی خوشحال بودم و این را در خوشحالی بعد از گل من نیز دیدید. ولی در نهایت شادی من باقی نماند و امیدوارم در بازی های بعدی گل هایم به برد ختم شود. درباره خوشحالی بعد از گل هم بگویم که چیز خاصی نبود و بداهه انجام شد.

بابک مرادی در پایان افزود:

ما یک تیم کم بضاعت هستیم و جوانان خوبی داریم. مطمئن باشید از بازیکنان ما بیشتر می‌شنوید اما انتظار توجه بیشتری داریم، انتظار داریم صدایمان به گوش مسئولان برسد و ناداوری در بازی های ما هم وجود نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ماشین سازی شهرخودرو بابک مرادی تیم فوتبال ماشین سازی تیم ماشین سازی شهرخودرو مهاجم تیم ماشین سازی خوشحالی بعد از گل بابک مرادی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول مهمان نفت گچساران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم از ساعت 18:15 امروز در شهدای نفت گچساران آغاز شد و بارش سیل‌آسای باران روی کیفیت کارشان به شدت تاثیر گذاشته بود و هر دو تیم در گلزنی ناموفق عمل کردند.

بارش سنگین باران که از پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی شروع شده بود، چمن ورزشگاه را بدل به باتلاقی کرده بود که به جریان انداختن توپ روی آن هم کار سختی بود.

نفت و گاز و در سمت مقابل مس سونگون در این شرایط طی 90 دقیقه موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، داور در اولین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم یک پنالتی برای میزبان اعلام کرد.

این پنالتی مشکوک را مهدی حقیقت، دروازه‌بان مس سونگون با واکنشی زیبا مهار کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاگردان پیروز قربانی با تساوی در این دیدار خانگی 38 امتیازی شدند و در رده دهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و فرصت صعود دو پله‌ای را از دست دادند و مس سونگون هم با 41 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس