Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:53:12 GMT

ساعت و روز بلیت فروشی دربی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۴۸۸

ساعت و روز بلیت فروشی دربی اعلام شد

خبرگزاری میزان- بلیت فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت هشت صبح فردا آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 21:16 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۷۰۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی گفت‌وگوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حسن کریمی، مدیر شرکت توسعه و تجهیز و همچنین پیگیری‌های معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس؛ قرار است بلیط فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود از ساعت هشت صبح فردا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در گفت‌و‌گو با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به وی اعلام داشت برخلاف رفتار غیرمنتظره‌ای که برخی مسئولان در باشگاه استقلال در دربی رفت انجام دادند؛ تعدادی بلیت در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد داد.

در دربی رفت از سوی باشگاه استقلال به عنوان میزبان هیچ بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشد. همین موجب شد باشگاه نتواند بلیتی در اختیار پیشکسوتان ،هیئت مدیره، معاونین، پرسنل و یا اسپانسرهای خود قرار دهد. مدیرعامل پرسپولیس هم به احترام میهمانان خود به استادیوم نرفت.

باشگاه پرسپولیس از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد به تعداد کافی بلیت در اختیار باشگاه قرار گیرد تا علاوه بر میهمانان خود تعدادی بلیت هم به باشگاه استقلال داده شود‌ تا آنها بتواند پاسخگوی انتظارات پیشکسوتان و دیگر میهمانان خود باشند.

بیشتر بخوانید: جلسه انصاری‎فرد و پیروانی در مورد دربی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس استقلال دربی شرکت توسعه و تجهیز باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال میهمانان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد